کد خبر: ۱۱۵۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ 24 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، حسن خیریانپور در جلسه ستاد تنظیم بازار مازندران، اظهار داشت:

اکنون هر کیلوگرم مرغ زنده بین ۵۵۰ تا ۵۹۰هزار ریال خریداری می شود که همین امر موجب کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار مصرف به حدود ۸۰۰ تا ۸۵۰ هزار ریال شده است.

وی با اظهار این که جوجه ریزی در سه ماهه گذشته امسال تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: در این شرایط عرضه و قیمت مرغ تا پایان سال مورد اهتمام است.

خیریانپور به برنامه خرید مرغ مازاد توسط شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهادکشاورزی با هدف حمایت از مرغداران اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تامین نهاده های یارانه ای و افزایش جوجه ریزی، تولید و عرضه مرغ در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

خیریانپور با اظهار این که واردات گوشت قرمز منجمد به وفور و بدون محدودیت آماده توزیع در بازار است، گفت: تامین گوشت قرمز گرم و منجمد مورد نیاز مازندران را باید از وزارت جهاد کشاورزی پیگیری جدی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به انتخابات پیش رو، ایام ماه مبارک رمضان و شب عید مراقبت و نظارت بر بازار کالاهای اساسی در مازندران مورد تاکید است.

معاون استاندار با بیان اینکه قیمت مرکبات هنوز مورد رضایت باغداران نیست، گفت: به دلیل مشکلاتی که در صادرات کیوی به کشور هند بوجود آمده است، رکوردی در بازار کیوی مازندران بوجود آمد که در حال بررسی و حل مشکل هستیم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار