رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر گفت: صندوق امداد ولایت این شهرستان در ۹ ماهه ابتدای سال‌جاری ۲۴۹ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر بیش از ۴ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 24 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری اظهار داشت: صندوق امداد ولایت این شهرستان در ۹ ماهه ابتدای سال‌جاری ۲۴۹ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر بیش از ۴ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت کرده است.

 

پرداخت ۲۴۹ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد بهشهر  

وی با اشاره به اینکه، بیشترین آمار تسیهلات پرداختی با هدف کارگشایی در زمینه حمایتی به مددجویان و خانوارهای نیازمند پرداخت شده است گفت: طی این مدت۱۸۳ فقره تسیهلات حمایتی، ۲۱فقره تسهیلات در زمینه ساخت، خرید و ودیعه مسکن، ۱۲فقره برای کمک به ایجاد و پایدارسازی اشتغال پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر با بیان اینکه صندوق امداد ولایت با هدف خودکفایی و رفع نیاز خانوارهای نیازمند فعالیت می‌کند، افزود: برای حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش و نیز کمک به تحصیل و ارتقاء عملی مددجویان دانش آموز و دانشجو، ۳۳ فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

جباری با تاکید به اینکه پرداخت تسهیلات در این صندوق با کمترین تشریفات اداری، بدون دریافت سود و فقط با سه درصد کارمزد از کل مبلغ انجام می شود، گفت: در حال حاضر این صندوق با طرح‌هایی در قالب مسئولیت اجتماعی، هم‌افزایی، قرض ماندگار و... محلی مطمئن برای خَیِّرانی است که قصد دارند سپرده‌های خود را در جهت قرض‌الحسنه و کمک به نیازمندان هزینه کنند.

لازم بذکر است: تعداد ۳۶۴۱ خانوار از خدمات کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار