معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: در ۹ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۳۲ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ 27 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی اظهار داشت: در ۹ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۳۲ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت شد.

 

پرداخت بیش از ۶۰۰میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد مازندران  

وی بهبود وضع معیشتی و توانمندسازی خانواده های نیازمند را از مهمترین اهداف کمیته امداد برشمرد و افزود: ۷۹۶۰۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که از این تعداد ۷۵۱۲۰ خانوار کمک معیشت دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه کمک هزینه معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات اساسی مددجویان و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود گفت: به طور میانگین هر ماه بیش از ۷۰ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی پرداخت می‌شود.

عمادی ترکامی با بیان اینکه، پرداخت وام حمایتی به نیازمندان به منظور رفع مشکلات آنان با توجه به شرایط پرداخت می‌شود گفت: وام حمایتی به ۳۵۲۸ نفر از نیازمندان مازندرانی به ارزش ۵۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان در ۹ ماهه نخست سال‌جاری پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه، کمک‌های موردی با مشارکت امداد و خَیِّرین در بخش‌های انواع بدهی، بهای مصرفی آب، برق، گاز و... پرداخت می‌شود گفت: به ۱۴۱۴۱خانوار نیازمند مازندرانی هم مبلغ ۹میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان کمک موردی پرداخت شد.

خاطرنشان می‌شود: ۷۵ هزار و ۲۶۹نفر در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار