فرماندار گمیشان گفت: ۴۳۶ پروژه اقتصادی در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۶۴۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۱۰ نفر کلنگ زنی می شود و ۸۸ پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۳۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 28 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، امید سقلی ظهر امروز در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: مجموع پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر ۳۲۲۸ میلیارد تومان بوده که به دو بخش عمرانی و اقتصادی اختصاص داده شده است.

فرماندار گمیشان افزود: در بخش عمرانی، ۳۷۸ پروژه با اعتبار یک هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی آن شده و در بخش اقتصادی نیز ۲ هزار و ۲۵۸ پروژه با اعتبار ۲۹۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

سقلی در خصوص برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان عنوان کرد: ۴۳۶ پروژه اقتصادی در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۶۴۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۱۰ نفر کلنگ زنی می‌شود و ۸۸ پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۳۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح سالن ورزشی «قلعه جیق» گمیشان بعد از ۱۰ سال، افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی، بهره‌برداری زمین والیبال ساحلی گمش تپه، توسعه جاده‌ای در ۴۸ کیلومتر، اضافه شدن ۱۱ حلقه چاه آب به تامین منابع آب شرب گمیشان از جمله اقداماتی است که در دهه فجر به ثمر خواهد رسید.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار