مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۷۳۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ 30 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ یداله حیدرنژاد بیان کرد : این میزان تسهیلات در زمینه‌های ایجاد اشتغال، تأمین مسکن، خدمات حمایتی و فرهنگی و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مددجویان کمیته امداد و دیگر نیازمندان غیر مددجوی استان پرداخت شده است.

وی افزود : حدود ۴ هزار و ۷۲۰ نیازمند استان از این تسهیلات برخوردار شده اند.

حیدرنژاد ادامه داد : از کل تسهیلات پرداخت شده، مبلغ ۵۱۳ میلیارد ریال آن از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد بوده است.

وی گفت : ۳ هزار و ۵۰۰ نیازمند از تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد برخوردار شده اند.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان ایلام بیان داشت :  همچنین از طریق هم افزایی با بانک‌های قرض الحسنه مهر و رسالت استان ۲۱۸ میلیارد ریال نیز به تعداد یک هزار و ۱۹۰ مددجو و نیازمند استان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی تاکید کرد :  توسعه خدمات قرض الحسنه‌ای کمیته امداد، نیازمند مشارکت مردم نیکوکار استان و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است؛ بنابراین از مردم نیکوکار و نوع دوست استان برای مشارکت در این امر نیکو دعوت می‌کنیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار