سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: ۳ پروژه در حوزه سلامت با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در ایام الله دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 30 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حمیدرضا شرکا، سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: ۳ پروژه حوزه سلامت شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستای سست، خانه بهداشت گورپان و ادکان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه دانشکده هم اکنون ۱۸ پروژه در حال اجرا دارد که ۵ پروژه بهداشتی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی نیمه‌تمام این شهرستان در دولت سیزدهم تخصیص یافته است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین از راه‌اندازی مرکز تخصصی ام. آر. آی و مرکز درمان ناباروری در این شهرستان خبر داد و افزود: هزینه دستگاه ام. آر. آی مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال بوده که توسط وزارتخانه پرداخت و برای ساختمان آن مبلغ ۸ میلیارد تومان هزینه شد که هم اکنون این مراکز در حال خدمات‌رسانی به بیماران است.

گفتنی است، پیگیری برای احداث پردیس دانشکده، گسترش زیرساخت‌های فیزیکی و آموزشی، جذب هیئت علمی و افزایش رشته‌های دانشگاهی، پیگیری احداث بیمارستان و راه‌اندازی شبکه بهداشت در صفی‌آباد و سفارش ۵۰۰ جلد کتاب برای خوابگاه‌های دانشجویی از موضوعات مهمی بود که در این نشست خبری سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین به آن اشاره کرد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار