معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی گفت: افزایش پارکینگ‌های عمومی بخشی از گره ترافیکی شهر بجنورد را مدیریت می‌کند و طرح احداث پارکینگ طبقاتی در چهارراه مخابرات از سوی شورای اسلامی شهر داده شد اما در حال حاضر هنوز اجرایی نشده است که مقرر شد در سال ۱۴۰۳ انجام و تسریع گردد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 30 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی در جلسه کمسیون ماده ۵ شورای‌عالی شهرسازی و معماری شهر بجنورد، بر ایجاد و گسترش پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر بجنورد تاکید و اظهارکرد: یکی از مشکلات اساسی شهر بجنورد، نبود پارکینگ عمومی است که به تبع آن، مشکلات دیگری همچون پارک دوبل خودروها، تخلفات رانندگی و ترافیک سنگین را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: از مهم‌ترین پرونده‌های مطرح شده در کمیسیون ماده ۵ ارائه گزارش پارکینگ‌های عمومی توسط شهرداری به منظور عدم رسوب عوارض در حساب ویژه پارکینگ شهرداری دربازه زمانی ۶ ماهه بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌شمالی وضعیت جانمایی و پراکندگی پارکینگ‌ها در بجنورد را مهم دانست و افزود: هدف این است که بحث پارکینگ به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفته و معضل پارکینگ در بجنورد حل شود.

وی ادامه داد: افزایش پارکینگ‌های عمومی بخشی از گره ترافیکی شهر بجنورد را مدیریت می‌کند و طرح احداث پارکینگ طبقاتی در چهارراه مخابرات از سوی شورای اسلامی شهر داده شد، اما در حال حاضر هنوز اجرایی نشده است که مقرر شد در سال ۱۴۰۳ انجام و تسریع گردد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار