مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری خرم‌‌آباد با بیان اینکه طبق مصوبه هیئت وزیران قرار بود دامپزشکی غربال‌گری و عقیم سازی سگ‌های بلا صاحب را تقبل کند، گفت: اما دامپزشکی زیر بار این کار نرفت و سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم‌‌آباد غربال‌گری و عقیم سازی سگ‌های بلا صاحب را تقبل کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 30 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، رضا ماجدی در خصوص جمع‌آوری و غربال‌گری سگ‌های بلا صاحب به عنوان یک مطالبه عمومی، اظهار کرد: با توجه به اینکه جمع‌آوری، نگهداری و غربال‌گری سگ‌های بلا صاحب در راستای حفظ سلامت شهروندان ضروری است، شهرداری به شدت پیگیر موضوع بود.

وی با بیان اینکه قرار بود دامپزشکی غربال‌گری سگ‌های بلا صاحب را تقبل کند، گفت:، اما متاسفانه دامپزشکی زیر بار این کار نرفت و سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد غربال‌گری و عقیم سازی سگ‌های بلا صاحب را تقبل کند.

به گفته مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری خرم آباد هزینه غربال‌گری و عقیم سازی سگ‌های بلا صاحب که ۴ میلیارد تومان پیش بینی شده و در بودجه سال آینده گنجانده شده است.

ماجدی با اشاره به اینکه ظرفیت نگهداری سگ‌های بلا صاحب در کمپ شهرداری ۵۰۰ قلاده است، گفت: در کمپ نگهداری سگ‌های بلا صاحب پس از پلاک‌بندی و عقیم سازی رها می‌شوند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار