مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و امور عشایری استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 01 February 2024

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان بیان کرد: بیش از ۱۰ هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال عوارض ارزش‌افزوده در ۹ ماهه امسال به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و اداره کل امور عشایری استان سمنان پرداخت شد.

وی گفت: پرداخت عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده از سوی این اداره کل برای عمران و آبادانی استان سمنان در چهار بخش از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۸۷ درصدی داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ادامه داد: افزون بر هفت هزار و ۹۵۱ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال در ۹ ماهه ۱۴۰۲ از محل پرداخت عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده از سوی این اداره کل به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

حسین‌پور بیان کرد: پرداخت عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده از سوی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان به شهرداری‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان فصل پاییز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۸۶ درصدی داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۸۸ درصدی پرداخت عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده از سوی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان به دهیاری‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان فصل پاییز بیان کرد: بیش از یک هزار و ۸۰۸ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در مدت زمان اشاره‌شده از محل پرداخت عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده به دهیاری‌های استان پرداخت شد.

حسین‌پور اضافه کرد: پرداخت از محل پرداخت عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده از سوی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان به فرمانداری‌ها، ۷۸ درصد و به اداره کل امور عشایری استان سمنان، ۸۶ درصد از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: افزون بر ۱۹۴ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۱۸۵ میلیارد ریال به اداره کل امور عشایری استان طی ۹ ماهه ۱۴۰۲ از محل پرداخت عوارض مالیات بر ارزش‌افزوده از سوی این اداره کل استان پرداخت شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار