امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : دولتمردان باید در راستای تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم تلاش کنند و نباید مردم برای معیشت، رفاه و اشتغال خود دغدغه داشته باشند بلکه مسئولان باید با قدردانی از وفاداری مردم نسبت به نظام، پیگیر خواسته‌ها و مطالبات آنها باشند.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 02 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار بیان داشت : در همه برهه‌ها، آزادی، آزادگی، ظلم ستیزی، مبارزه با طاغوت های زمان، تلاش برای ارتباط مردم با خداوند از اهداف همه پیامبران معظم الهی بوده است که البته در این مسیر حاکمان ظالم و طاغوت‌ها در برابر فرستادگان خداوند جبهه گرفتند و به مبارزه با پیامبران خداوند پرداختند.

وی افزود :  به فرموده مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، آرمان ها و شعارهای جهانی انقلاب دینی ایران اسلامی تاریخ مصرف ندارد و سرشت بشریت با شعارها دینی از جمله قسط و داد، عدالت، انسانیت، مهربانی، مبارزه با ظلم، ازادی، معنویت، استقلال، عزت، عقلانیت، اخلاق، برابری و برادری متعلق به همه اعصار و دوره های بشریت است.

امام جمعه ایلام ادامه داد : دولتمردان باید در راستای تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم تلاش کنند و نباید مردم برای معیشت، رفاه و اشتغال خود دغدغه داشته باشند بلکه مسئولان باید با قدردانی از وفاداری مردم نسبت به نظام، پیگیر خواسته‌ها و مطالبات آنها باشند.

وی خاطرنشان کرد : بیشترین میزان تایید صلاحیت داوطلبان مجلس در مقایسه با انتخابات گذشته ادوار گذشته مربوط به انتخابات کنونی است و افراد با گرایش های سیاسی مختلف تایید شده اند و بهانه ای برای احزاب فکری و سیاسی مبنی بر عدم صلاحیت داوطلبان مد نظر آنها باقی نمی‌ماند.

وی مطرح کرد : تلاش دشمن کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رای است در حالی‌که هر رای و مشارکت حداکثری مردم، در واقع یک تیر به سمت دشمنان دون نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار خاطرنشان کرد : جوانان متعهد و انقلابی ایران با ساختن ماهواره‌ها و پرتاب آنها به فضا دنیا را متحیر کرده‌اند و این حرکت جسورانه جلوه‌ای از خودباوری جوانان ایرانی به توان و دانش بومی است که با وجود تحریم و جنگ شناختی و ترکیبی توانستند ماهواره به فضا پرتاب کنند.

وی تصریح کرد : امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی از کشورهای مطرح و در حال پیشرفت دنیا در حوزه فناوری‌های نوین از جمله نانو و بحث فضایی است.

وی گفت : اعتکاف جوانان و نوجوانان نسل جدید رویش‌های معنوی هستند که ارتباط با خداوند را تجربه می‌کنند و رسانه‌های معاند خارجی و برخی رسانه‌های داخلی نسبت به این حضور بی توجه بودند، امید است که این افراد فریب خورده به مسیر درست ارتباط با خداوند بازگردند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار