امام جمعه موقت شهرکرد گفت: شأن انتخابات در جمهوری اسلامی ایران صداقت و رقابت سالم است.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 02 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، گفت: انقلاب اسلامی در چنین روزهایی با ورود امام راحل به پیروزی رسید و رژیم پوسیده شاهنشاهی به زباله‌دان تاریخ ‌افتاد.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: امروز ایران پیشکسوت آزادی، آزادمنشی، پیشرفت، ترقی و تعالی در سطح جهان است.

ضرورت دوری بازاریان از سودجویی بیش از حد

وی در خصوص شرایط بازار، ادامه داد: وقتی اسباب و شرایط بازار رو به گرانی است، وظیفه مومنین این است که شفقت و صبر داشته باشند چراکه در این شرایط است که افراد سنجیده می‌شوند، یکی از بزرگترین همیاری‌های امروز مردم با دولت این است که در بازار، سودجویی بیش از حد و منفعت‌‌طلبی را کم کرده و به قدر نیاز و احتیاج اکتفا کنند.

فاطمی عنوان کرد: امید است باقی‌مانده برنامه‌های دولت سیزدهم هرچه زودتر به ثمر بنشیند و قشر ضعیف جامعه که دچار تگنا هستند در زندگی‌شان فرجی ایجاد شود.

انتخابات امسال، انتخاباتی شایسته ملت ایران است

وی تصریح کرد: امید است یک انتخابات وزین، آبرومند، مملو از صفا، صمیمیت و برادری و در شان ملت ایران برگزار شود.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: شان جمهوری اسلامی صداقت و رقابت سالم است و در انتخابات حفظ آبروی افراد و دوری از دروغ و تهمت و افترا ضروری است.

سقط جنین گناه کبیره است

وی با اشاره به گناه بزرگ سقط جنین، گفت: سقط جنین مساله شوم، شرم‌آور و گناه بزرگی است. هیچکس اجازه سقط جنین ندارد این عمل شیطانی و گناه کبیره است چرا که کشتن یک بچه آثار و عواقب وخیمی برای زندگی دنیوی و اخروی آن افراد دارد.

ممنوعیت عکس زنان بر روی اعلامیه و سنگ قبر
فاطمی افزود: در مملکت اسلامی عکس زنان فوت شده را روی اعلامیه‌ها و سنگ قبرشان نمی‌زنند چرا که مزار مرحومین باید دارای رعایت شرعیات باشد اما با کمال تاسف رسم شده که تصاویر زنان جوان را روی اعلامیه و سنگ قبرها حک می‌کنند که این عمل دور از شان مسلمانان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار