سخنگوی شورای نگهبان از تایید صلاحیت بیش از ۷۵۰ نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 04 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان از تایید صلاحیت بیش از ۷۵۰ نفر دیگر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد. تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در هفته پایانی بررسی اعتراضات داوطلبان مجلس شورای اسلامی، پرونده افرادی که اعتراضات خود را به شورای نگهبان اعلام کرده بودند مورد بررسی قرار گرفت و با بررسی‌های انجام شده تاکنون بیش از ۷۵۰ نفر دیگر از داوطلبان تایید صلاحیت شدند. بدین ترتیب تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه تصریح کرد: اسامی این ۷۵۰ نفر از شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام خواهد شد و به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. بررسی‌های شورای نگهبان در خصوص داوطلبان انتخابات مجلس تا پایان هفته ادامه دارد. مهلت نهایی شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس ۱۹ بهمن ماه است. نتایج نهایی به داوطلبان اعلام خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: مهلت رسیدگی به اعتراض‌های داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز تا ۱۸ بهمن ماه است. چنانچه تغییری در نتایج با بررسی‌ها صورت گیرد، به داوطلبان اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار