غلامرضا بهروان، رئیس سابق هیئت فوتبال مازندران و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درگذشت.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳ 07 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران تجاری- صنعتی در دیدار با روسای دانشگاه‌های نوشیروانی بابل ،علم و فن آوری بهشهر و علوم کشاورزی ساری درمحل دفتر این منطقه در ساری با اشاره به تشکیل ۱۳ کارگروه مختلف از نخبگان دانشگاهی و صاحب نظران استان ، از تدوین برنامه های عملیاتی در حوزه توسعه اقتصادی خبر داد . 
هواشناسی مازندران: فردا تا اوایل هفته آینده جو استان پایدار و جریانات گرم جنوبی در منطقه حاکم است.

مدیر شعب بانک مسکن مازندران گفت: تاکنون ۹۰ درصد تسهیلات طرح ملی مسکن به متقاضیان پرداخت شد.

نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنعت استان مازندران در ساری گشایش یافت.

استاندار مازندران گفت: ۳۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای ساخت پنج فروند کشتی تجاری سه هزار و ۵۰۰ تُنی در مازندران هزینه شد. ‎

همایش امر به معروف سه استان شمالی اسفند ماه امسال با هدف تبیین نظارت بر حسن انجام امورات در دستگاه های اجرائی در مازندران برگزار می شود.

رئیس اسبق هیات فوتبال استان مازندران صبح امروز به علت ایست قلبی درگذشت.

کتاب «قصه مهتاب» خاطرات بانوی مبارز سیده خدیجه مستعدی عربانی با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران فردا در ساری رونمایی می شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از آغاز به کار رسمی ستاد تسهیلات سفر این شهرستان ویژه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

استاندار مازندران گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان عباس آباد برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار ۸۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند. ‎

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران گفت: ظرفیت سوختن زباله در نیروگاه تولید برق از زباله نوشهر به ۲۰۰ تن در روز رسید.

تیم هورسان رامسر در هفته بیستم لیگ برتر والیبال، در دیداری حساس فردا مهمان پاس گرگان است

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری با بیش از ۳۰ پرونده کلاهبرداری در داخل کمد دیواری خبر داد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار