مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت : ۵ دهک اول جامعه بدون مراجعه به ادارات بیمه سلامت با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی سازمان ثبت احوال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 09 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین رحیمی اظهار داشت : بیمه شدگان سالیانه دومیلیون بار به مراکز درمانی دولتی و خصوصی سطح استان مراجعه می‌کنند وسالیانه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه درمان بیمه شدگان به مراکز طرف قرارداد پرداخت می‌شود.

وی افزود : حدود ۴۰ هزار نفر بیمه شده در شهرستان دهلران وجود دارد که از این تعداد ۲۶ هزار نفر جمعیت روستائیان و عشایر هستند.

رحیمی ادامه داد :  در سطح استان حدود ۱۱ هزار ۸۰۰ نفر که داری بیماری‌های خاص و صعب العلاج شناسایی شده است که از این میزان یک هزار نفر آن‌ها در شهرستان دهلران است.

وی گفت : در این دولت ۲۷ بسته خدمتی برای بیماران خاص تعریف شده که وقتی به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند هزینه آن‌ها رایگان است و در بحث ایجاد صندوق بیماران خاص و صعب العلاج که حمایت‌های ۱۰۰ درصدی در رابطه با این بیماران انجام می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام  خاطرنشان کرد :  خدماتی خوبی در بحث فرزندآوری و پوشش ۹۰ درصدی خدمات ناباروری در مراکز دولتی و همچنین پرداخت سهم سازمان در مراکز خصوصی به بیمه شدگان انجام می‌شود./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار