فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بسیاری از عملیات‌های امروز محور مقاومت برگرفته از عملیات‌های دفاع مقدس است
کد خبر: ۱۱۵۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 08 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، سردار نعمت‌اله باقری صبح امروز در مراسم سالروز عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در پادگان امام علی (ع) این شهرستان، اظهار کرد: از دلایل اصلی شروع جنگ تحمیلی تضعیف جمهوری اسلامی بود، کمااینکه پیش از پیروزی نیز بسیار تلاش کرده تا این مهم رخ ندهد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی، همانند طفل متولد شده از انسجام لازم برخوردار نبود، این موضوع موجب شد که دشمنان فکر تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به دلاورمردی‌های مردم استان در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس، تصریح کرد: والفجر ۸ دفاع مقدس به خاطر شاخصه‌های مهم از جمله عملیات مهم و تعیین کننده در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

باقری بیان داشت: عملیات والفجر ۸ که در برخی دانشگاه‌های کشور روی آن کار می‌کنند که چگونه جمهوری اسلامی ۳ هزار غواص را شبانه از اروند عبور داد، اما دشمن متوجه این موضوع نشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از عملیات‌های امروز محور مقاومت برگرفته از عملیات‌های دفاع مقدس است، افزود: غافلگیری که علیه دشمن اتفاق افتاد، موجب شد که روز عملیات والفجر ۸ به عنوان روز حفاظت نام‌گزاری شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: تحمیل بیش از ۵۰ هزار کشته و زخمی به ارتش عراق، سرنگون کردن بیش از ۷۰ فروند هواپیما و نابودسازی و غنیمت‌گرفتن چندین تجهیزات از ثمرات عملیات والفجر ۸ بود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار