امام جمعه اردبیل گفت: انقلاب اسلامی و وقوع آن یک پدیده آرمانی است و مردم ما نیز هزینه‌های آرمانی برای آن پرداخت کرده و تلاش‌های زیادی برای تداوم و حفظ آن شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 10 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی که در محل سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و وقوع آن یک پدیده آرمانی است و مردم ما نیز هزینه‌های آرمانی برای آن پرداخت کردند.

وی افزود: انتخابات نیز سرنوشت‌سازترین حادثه سیاسی در کشور است و نشان‌دهنده حضور مردم در صحنه سیاسی و تعیین سرنوشت خود است و مردم، مسؤولان خود را به دست خودشان انتخاب می‌کنند و نیز برنامه‌ریزی دشمن بر اساس حضور مردم بوده و حرکات و برنامه‌های خود را نسبت به جمهوری اسلامی با نسبت مشارکت مردم در فعالیت‌ها تنظیم می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: طبق گفته‌های مسؤولان ارشد آمریکایی، آن‌ها آرزو دارند که شب بخوابند و صبح بلند شده و ببینند که ایران از روی نقشه محو شده است، چرا که رئیس جمهور اسبق آمریکا گفت حمله به عراق و کشته شدن بالغ بر ۲ میلیون عراقی بهانه بود و هدف اصلی ایران است.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: ما فشار‌های دشمن را در همه ادوار جمهوری اسلامی به ویژه جنگ تحمیلی احساس کردیم و در این ۴۵ سال با چنگ و دندان تلاش کردیم تا کشور را حفظ کنیم که پیشرفت‌های خوبی هم داشتیم؛ در شرایطی که ارتباط مالی کشور از بین رفته و فقط از طریق صرافی‌ها فعالیت‌های مالی را انجام می‌دهیم، جمهوری اسلامی در حوزه نفتی پالایشی و انرژی پیشرفت بسیاری داشته که نمونه آن را در عسلویه می‌توان مشاهده کرد که یک شاهکار عظیم اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: در این چهل و پنج سال به تکنولوژی‌های بسیاری دست یافتیم و به پیشرفت بزرگی در این حوزه رسیده‌ایم؛ دشمن در عقب نگه داشتن ما دچار شکست شده است چرا که اخیرا کنگره آمریکا، وزارت خزانه‌داری را بازخواست کرده که چرا با وجود تحریم‌های شدید، ایران امور اقتصادی خود را به خوبی حل می‌کند و امروز در دنیا دشمنان در صدد انتقام هستند و ماباید توان خود را بر مسائل کلان متمرکز کنیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار