فرماندار سروآباد گفت: امروز مردم انقلابی سروآباد با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 11 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسن زارعی فرماندار سروآباد در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن که همزمان با سراسر کشور در سروآباد برگزار شد اظهار داشت: امروز ۴۵ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم و به کوری چشم دشمنان و یاوه‌گویان اعلام می‌کنیم انقلاب اسلامی ما برخاسته از خود این مردم است و تا ابد ماندگار و شکست‌ناپذیر است.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کردند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و تمام توان و عزم خود را جزم کرده بودند که امسال انقلاب اسلامی از بین برود و این راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نشود، اما ملت همیشه در صحنه ایران همچون سال‌های گذشته مشت سنگینی بر دهان آن‌ها زدند و همه توطئه‌های شوم و شیطانی آن‌ها را خنثی کردند.

فرماندار شهرستان سروآباد خاطرنشان کرد: امروز مردم شهیدپرور و انقلابی سروآباد نیز به راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند و یکبار دیگر به بدخواهان و دشمنان ثابت شد که انقلاب اسلامی ایران در دل مردم است و نمی‌توان آن را از بین برد.

وی گفت: امروز ما آمده‌ایم تا یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی نشان دهیم و نفرت و انزجار خود را از جنایات‌های آمریکا جنایتکار و اسرائیل غاضب نشان دهیم و بگوییم انقلاب اسلامی اکنون ریشه در وجود ما دارد.

زارعی به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما در ظلم و ستم و عقب افتادگی بود و حتی توان ساخت یک سیم خاردار را نداشتیم و به خارج وابسته بودیم و حتی در منطقه ما تعداد افراد باسواد انگشت شمار بود، چون اجازه تحصیل علم و دانش تنها برای افراد صاحب نفوذ و ثروتمند بود.

فرماندار شهرستان سروآباد خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در تمامی زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و نظامی در جهان مطرح است و در تولید بسیاری از تجهیزات جزو سه کشور برتر جهان هستیم.

وی با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز نشان دادید که به نظام و انقلاب وفادار و پایبند هستید و در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال و پرشور دارید و از دشمنان و بدخواهان نظام نفرت دارید.

زارعی به انتخابات پیش‌رو نیز اشاره کرد و گفت: ۱۱ اسفندماه امسال شاهد برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم و لازم است که همه ما با بصیرت و با آگاهی و به دور از هرگونه حاشیه در این انتخابات شرکت کنیم و یکبار دیگر دشمنان را مایوس و ناامید کنیم.

وی افزود: در انتخابات فردی را انتخاب کنید که دلسوز، آگاه، متعهد، تلاشگر و با بصیرت و توانا باشد و بتواند مشکلات و مطالبات جامعه را پیگیری کند نه اینکه فردی باشد که فقط به فکر منافع خود باشد و توانایی نطق و سخنرانی را نداشته باشد و نتواند مطالبات شما را پیگیری و بررسی کند.

فرماندار شهرستان سروآباد افزود: امسال شاهد ۲ رویداد مهم و تاثیرگذار در کشور بودیم اولی راهپیمایی ۲۲ بهمن که با بصیرت و آگاهی ملت بسیار باشکوه و پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شد و دومین رویداد انتخابات ۱۱ اسفند ماه است که انتظار داریم همچون سایر انتخابات حضوری فعال و پرشور داشته باشیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار