طرح «مهراد» در راستای توانمندسازی معلمان ابتدایی با رویکرد کیفیت‌بخشی به آموزش دانش‌آموزان دارای مشکلات هیجانی، رفتاری، اختلالات یادگیری و دانش‌آموزان دیرآموز در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 19 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، نصرت‌الله محمودی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: گام دوم طرح «مهراد» در راستای توانمندسازی معلمان ابتدایی با رویکرد کیفیت‌بخشی به آموزش دانش‌آموزان دارای مشکلات هیجانی، رفتاری، اختلالات یادگیری و دانش‌آموزان دیرآموز در آموزش و پرورش استان در دو قطب شهرکرد و لردگان برگزار شد.

محمودی افزود: برنامه «مهراد» به‌منظور کاهش نرخ تکرار پایه و ترک تحصیل و ارتقای شاخص‌های کارایی درونی آموزش و پرورش دوره ابتدایی و ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه، نیازمند توجه خاص آموزشی یا دانش‌آموزان دیرآموز و مشکلات هیجانی رفتاری، برای ورود به اجتماع و زندگی کردن در کنار سایر افراد جامعه برگزار می‌شود.

وی گفت: در این طرح ۵ نفر از آموزگاران توانمند استان، در دوره مدرسی کشوری شرکت کردند و پس از شبکه‌سازی در نواحی و شهرستان‌ها، با آموزش ۴۷ نفر از معلمان میانی اطلاعات لازم را به مخاطبین خود انتقال دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار