کد خبر: ۱۱۵۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ 21 February 2024

خرید بیمه خودرو ، بدون مراجعه به نمایندگی های بیمه در اصفهان

با اطلاع رسانی از سوی بیمه مرکزی، طرح بخشودگی جرایم بیمه خودرو از 12 بهمن تا 11 اسفند ۱۴۰۲، با مهلت 30 روزه و با شرط خرید بیمه یکساله برای تمام وسایل نقلیه در اصفهان اجرایی شد. اگر بیمه خود را تمدید نکرده‌اید، می‌توانید با 14% تخفیف بیمه‌نامه خود را تمدید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین، برای استعلام اصالت بیمه‌نامه تمدید شده، می‌توانید از طریق سامانه سنهاب بیمه مرکزی اقدام نمایید.

تلفن مشاوره بیمه: 09214371

آدرس دفتر مرکزی: تهران- سعادت آباد - سرو غربی - خ بخشایش - کوچه ۱۷ غربی - پلاک ۸۳ - واحد ۱۵

قیمت پایه بیمه شخص ثالث در اصفهان

در حالت پایه، قیمت بیمه شخص ثالث برای خودروهای سواری، بین ۳،۰۴۷،۲۰۰ تا ۴،۷۴۷،۶۰۰ تومان تعیین می‌شود. این مبلغ با توجه به عواملی مانند تعداد سیلندر و نوع کاربری، مشخص می‌شود.

عوامل موثر بر حق بیمه شخص ثالث

عواملی که بر حق بیمه شخص ثالث تأثیر می‌گذارند، شامل موارد زیر هستند:

- کاربری خودرو

- سال تولید و قیمت خودرو

- جریمه دیرکرد

- تخفیف عدم خسارت یا تخفیف‌های ویژه هر شرکت.

افرادی که می‌خواهند سقف پوشش مالی بیشتری را در بیمه خودرو خود داشته باشند، باید حق بیمه بیشتری را پرداخت کنند، در حالی که کسانی که به دنبال بیمه با حداقل پوشش هستند، ممکن است مبلغ کمتری بپردازند.

از چه شرکتی ارزان ترین بیمه شخص ثالث در اصفهان را بخریم؟

شرکت‌های بیمه مختلف در اصفهان، انواع مختلفی از حق بیمه نهایی شخص ثالث را ارائه می‌دهند. اگر انتخاب کنید که کمترین پوشش مالی را بخواهید، قیمت بیمه شخص ثالث در همه شرکت‌های بیمه یکسان خواهد بود. اما اگر پوشش مالی حداکثر را درخواست کنید، ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث را در اصفهان از این شرکت‌ها دریافت خواهید کرد:

  1. تجارت نو
  2. دی
  3. سامان
  4. سینا
  5. آرمان
  6. رازی
  7. کوثر
  8. البرز
  9. پارسیان
  10. ایران
  11. تعاون

در نتیجه کمترین حق بیمه شخص ثالث در اصفهان برای شرکت تجارت نو و بیشترین مبلغ برای شرکت بیمه تعاون است.

بیمه شخص ثالث قسطی در اصفهان

با توجه به افزایش هزینه‌های بیمه شخص ثالث، خرید اقساطی بیمه خودرو از نمایندگی‌های بیمه در اصفهان می‌تواند به طور قابل توجهی به کاهش هزینه‌های شما کمک کند. شرکت‌های بیمه مختلف ارائه دهنده خدمات بیمه اقساطی خودرو هستند، اما هر یک از آنها شرایط و قوانین خاص خود را دارند.

شرایط خرید قسطی بیمه ثالث

شرایط خرید بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو به صورت اقساطی در اصفهان به شرح زیر است:

  • ابتدا باید مبلغ معینی از هزینه بیمه را به صورت نقدی به عنوان پیش پرداخت پرداخت کنید. برای بقیه هزینه، چند فقره چک به نام شرکت بیمه ارائه داده و در اختیار آنان قرار دهید.
  • تعداد اقساط و تقسیم بندی آنها بسته به توافق بین شرکت بیمه و متقاضی است، اما معمولاً اقساط بین 1 تا 5 قسط تقسیم می‌شوند.
  • در صورت عدم پرداخت به موقع، بیمه‌گذار متعهد است که برای هر ماه تأخیر، درصد مشخصی از اقساط پرداخت نشده را به علاوه مبلغ آن قسط به عنوان جریمه پرداخت کند.

برای خرید بیمه اقساطی خودرو، حتماً از طریق نمایندگی‌های مجاز بیمه در اصفهان اقدام کنید و اطمینان حاصل کنید که پرداخت اقساط در آنجا امکان‌پذیر است.

کدام شرکت بیمه های اصفهان بیمه شخص ثالث اقساطی دارند؟

با وجود اینکه خرید اقساطی یکی از روش‌های معمول خرید بیمه در سراسر کشور از جمله اصفهان است، هنوز تمام شرکت‌های بیمه این گزینه را برای مشتریان فراهم نکرده‌اند. از طریق نمایندگی‌های شرکت‌های زیر در اصفهان می‌توانید بیمه ماشین خود را به صورت اقساطی تهیه کنید.

 

شرکت های ارائه کننده بیمه ثالث اقساطی در اصفهان

ایران

پاسارگاد

آسیا

تعاون

البرز

پارسیان

رازی

سینا

سامان

دی

 

بعضی از نمایندگی‌های بیمه در اصفهان، امکان خرید بیمه شخص ثالث را به صورت اقساطی بدون نیاز به چک نیز فراهم کرده‌اند. اگر در گذشته تجربه خرید یکی از بیمه‌نامه‌های آن نمایندگی را داشته باشید، احتمالاً می‌توانید بدون نیاز به صدور چک برای استفاده از بیمه شخص ثالث اقساطی اقدام کنید.

نمایندگی های بیمه شخص ثالث اصفهان

خوشبختانه، اصفهان یکی از مناطق کشور است که تمام شرکت‌های بیمه حداقل یک نمایندگی در آن تاسیس کرده‌اند. نام و آدرس نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه در ادامه ذکر شده است. با کلیک بر روی هر لینک می‌توانید به جزئیات کامل نمایندگی‌ها دسترسی داشته باشید.

 

اگر قصد یافتن نمایندگی های دیگر را دارید، می‌توانید از سایت رسمی آن شرکت بیمه و بخش نمایندگی ها جست‌وجو کنید.

آیا خرید بیمه شخص ثالث آنلاین قابل اعتماد است؟

بیمه‌نامه‌ای که به صورت آنلاین برای شما صادر می‌شود، همان بیمه‌نامه‌ی نمایندگی‌های بیمه است. همچنین، نسخه‌ی کاغذی بیمه‌نامه برای شما به صورت رایگان ارسال می‌شود. لذا هیچ گونه نگرانی بابت خرید آنلاین بیمه نداشته باشید.

خرید اینترنتی بیمه خودرو مزایایی مختلفی به همراه دارد:

  • صدور بیمه‌نامه در کمتر از یک ساعت
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • مقایسه بین شرکت‌ های بیمه معتبر
  • مشاوره تخصصی جهت انتخاب بیمه
  • دریافت بیمه نامه درب منزل
  • امکان خرید قسطی بدون نیاز به چک و سفته

واقعیت این است که بیمه‌نامه خریده شده آنلاین هیچ تفاوتی با بیمه‌نامه حضوری ندارد. اما با خرید اینترنتی، شما قادر به مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین بیمه‌نامه بر اساس نیاز خود می‌باشید.

مراحل خرید بیمه ثالث در اصفهان به صورت اینترنتی

برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث در اصفهان، تنها باید چند مرحله ساده را طی کنید:

  1. مشخصات خودرو خود را وارد کنید و سپس گزینه استعلام را بزنید.
  2. از بین شرکت‌ها و طرح‌های پیشنهادی مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.
  3. روش پرداخت (نقدی یا اقساطی) را انتخاب کنید.
  4. بیمه‌نامه شخص ثالث وسیله نقلیه شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر می‌شود و قابل دانلود است.
  5. در نهایت، بیمه‌نامه صادرشده کمتر از یک هفته به آدرس انتخابی شما ارسال می‌شود.

خرید آسان بیمه شخص ثالث با 14% تخفیف و امکان پرداخت اقساطی در اصفهان

اگر می‌خواهید اعتبار بیمه‌نامه شخص ثالث خود را بررسی کنید، می‌توانید به سایت بیمه مرکزی و سامانه سنهاب مراجعه کنید و با وارد کردن شماره بیمه‌نامه، از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

 

هر یک از شرکت‌های بیمه شخص ثالث در اصفهان، شرایط و مزایای خاص خود را دارند. با انجام تحقیقات قبل از خرید، می‌توانید بیمه‌نامه‌ای با قیمت مناسب و اطمینان‌بخش را بیابید. به یاد داشته باشید که قیمت یک بیمه‌نامه شخص ثالث نشان‌دهنده کیفیت خدمات شرکت بیمه نیست. بهترین تصمیم، انتخاب بیمه‌نامه با قیمت مناسب و شرایط ایده‌آل است. لذا، حتماً نحوه همکاری، پشتیبانی، و سرعت پاسخگویی شرکت بیمه را بررسی کنید تا پس از خرید، از خدمات آن شرکت راضی باشید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار