کد خبر: ۱۱۵۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ 03 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در اطلاعیه ای از مردم مازندران بخاطر حضور پرشور در انتخابات قدر دانی کرد ، 

متن پیام به این شرح است:

متن کامل این پیام بدین شرح است:

                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بصیر و انقلابی ایران در طی بیش از 4 دهه از حیات گرانسنگ انقلاب همواره در تمامی صحنه ها، با دشمن شناسی و درک موقعیت ها؛ زیباترین حماسه حضور را در راستای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از آرمان های امام شهیدان (ره) و شهدای والامقام ایران اسلامی رقم زده است.

انتخابات، یکی از مهم ترین و عالی ترین جلوه ها و نمادهای حماسه حضور و مشارکت مردم در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام است و ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی در این عرصه نیز همیشه حماسه ساز بوده اند و با ایفای نقش و رسالت خود، موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام شدند.

به لطف و فضل پروردگار؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور شورانگیز مردم و مشارکت غالب طبقات فکری و سیاسی در سراسر میهن اسلامی و دیار علویان برگزار شد و برغم تمامی توطئه ها و جوسازی های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده نظام، که با همه ظرفیت ها سعی نمودند مردم را نسبت به این انتخابات دلسرد نمایند؛ در سایه هدایت ها و منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حماسه ای دیگر را در صحیفه زرین تاریخ انقلاب ثبت و ضبط نمودند.

ضمن تشکر از تمامی فعالان و برگزار کنندگان انتخابات 11 اسفند 1402 بطور ویژه از مردم مومن، بصیر و ولایتمدار مازندارن برای حضور پرشکوه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند بزرگ، عزت و اقتدار روزافزون ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم. ان شاء الله تعالی

سیدمحمود حسینی پور 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار