مدیرکل صمت استان : در این دو نشست؛ مشکلات مربوط به ۵ واحد اقتصادی در بخش‌های صنعت و گردشگری طرح و پس از تبادل نظر اعضا، تصمیماتی در مورد رفع مشکلات این واحد‌های اقتصادی اتخاد گردید.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ 05 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بیست و پنجمین و بیست و ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری، در دو روز به ریاست مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و با حضور مدیرکل صمت استان، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برگزار گردید.
مدیرکل صمت استان در جریان این دو جلسه که در واحد تولیدی و سالن جلسات استانداری برگزار گردید، گفت: برگزاری این جلسات در واحد‌های صنعتی و تولیدی، علاوه بر احصاء و بررسی میدانی مشکلات، موجب ایجاد انگیزه در جامعه هدف می‌شود.
موسویان از تلاش‌های سرمایه‌گذاران، صنعتگران و تولیدکاران تشکر کرد و ادامه داد: سیاست گذاری و تصمیم سازی در کارگروه مذکور (با تعامل و هم افزایی دستگاه‌های متولی) باعث تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) خواهد بود.
وی در این نشست ظرفیت‌های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را برشمرد و خواستار جدیت بیشتر از سوی تمام دستگاه‌های مرتبط شد.
مدیرکل صمت استان در پایان گفت: در این دو نشست؛ مشکلات مربوط به ۵ واحد اقتصادی در بخش‌های صنعت و گردشگری طرح و پس از تبادل نظر اعضا، تصمیماتی در مورد رفع مشکلات این واحد‌های اقتصادی اتخاد گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار