مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تعیین تکلیف فوری کالا‌هایی از جمله سریع الفساد، دستگاه‌های ماینر و موتورسیکلت در انبار‌های سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 05 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، سید عبدالمجید اجتهادی عصر امروز در جریان بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از انبار‌های اموال تملیکی استان بوشهر ضمن قدردانی از دستگاه قضایی در همکاری و همراهی با سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی در مواجهه چالش‌های تعیین تکلیف و رفع موانع اظهار داشت: این سازمان برای تعیین تکلیف کالا‌ها از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

وی از تعیین تکلیف فوری کالا‌هایی از جمله سریع الفساد، دستگاه‌های ماینر و موتورسیکلت در انبار‌های سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی در آینده نزدیک خبر داد.

مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به برگزاری مزایده‌های فوق‌العاده عرضه موتورسیکلت‌ها گفت: از ۱۴ اسفندماه مزایده فوق‌العاده عرضه موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی سی مختص دستگاه‌های مشمول آغاز شده و ۱۹ اسفند ادامه دارد.

وی بیان کرد: این مزایده در استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، اردبیل، ایلام، اصفهان بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین، گلستان، گیلان، مازندران و یزد در حال برگزاری است.

علی جمادی معاون قضایی دادستان کشور پس از بازدید از انبار‌های اموال تملیکی بوشهر از عملکرد این اداره کل در جلوگیری از تضییع بیت‌المال از جمله رکورد‌های فروش، ساماندهی و قفسه‌بندی انبارها، نحوه صحیح نگهداری کالا تقدیر و بر تعیین تکلیف هرچه زودتر کالا‌های سریع‌الفساد با همکاری دستگاه‌های مجوزدهنده تأکید کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار