مراسم روز درختکاری در مسیر منتهی به مقبره الشهدای گمنام لواسانات و رودبار قصران برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 06 March 2024
مراسم روز درختكاری در لواسان برگزار شد
 
۱۵ اسفندماه مراسم روز درختکاری با حضور مسئولین، فعالین محیط زیست و دانش آموزان مدارس بخش لواسان در مسیر منتهی به مقبره الشهدای گمنام لواسانات و رودبار قصران برگزار گردید.
 
 
در این مراسم محمدرضا علی اکبری بخشدار لواسانات، سید علی حسینی سرپرست شهرداری لواسان و مهدی فتاحی به بیان مطالبی در خصوص اهمیت درختکاری و حفظ محیط‌زیست پرداختند، همچنین گروه سرود مدارس دخترانه وحدت و شهید دیالمه نیز برنامه خود را اجرای نمودند.
 
مراسم روز درختكاری در لواسان برگزار شد
 
مراسم کاشت نهال، پس از قرائت زیارتنامه شهدا و استعانت از این شهدای گرانقدر، با حضور مسئولین، فعالین محیط زیست و دانش آموزان مدارس بخش لواسان انجام شد.
 
جلسه شورای معاونین شهرداری لواسان برگزار شد :
 
سی و نهمین جلسه شورای مدیران شهرداری لواسان 
 
سی و نهمین جلسه شورای مدیران شهرداری لواسان در آستانه بهار طبیعت با حضور سید علی حسینی سرپرست شهرداری، معاونین و مسئولین واحد ها و با محوریت پیگیری طرح استقبال از بهار و گزارش عملکرد هفتگی واحد های شهرداری در سالن جلسات آفتاب ساختمان مرکزی برگزار شد.
 
مراسم روز درختكاری در لواسان برگزار شد
 
در ابتدای جلسه حسینی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه پرسنل شهرداری در برگزاری فرآیند انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و طرح استقبال از بهار، بیان داشت:مسئولین می بایست تمامی فعالیت های مربوط به واحد خود را با جدیت پیگیری نمایند.
 
در ادامه سرپرست شهرداری با بیان نکات و تذکراتی در خصوص تسریع در انجام برخی درخواست ها و خرید تجهیزات خواستار وصول درآمد های حریم شهر در حوزه مالی شد و خاطر نشان کرد: خدماتی که شهرداری در حریم شهر انجام می دهد از آنجایی که انجام این خدمات وظیفه شهرداری نمی باشد می بایست درآمد این فعالیت ها وصول گردد.
 
جلسه شورای اسلامی شهر لواسان برگزار شد :
 
یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر لواسان 
 
یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر لواسان جهت بررسی لوایح شهرداری و تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهرداری در محل دفتر شورا تشکیل گردید.
 
این جلسه با حضور مهدی کرمی نیا ،وحید حاجی مومجی، قاسم کردی کلاکی، رضا حمیدوند و حمزه صفا اعضای شورای اسلامی شهر لواسان در دفتر شورا برگزار شد.
 
در این جلسه ۱۵ لایحه بررسی که پنج مورد مصوب و ده مورد با ادارات مربوطه مکاتبه گردید و در ادامه با کاندیدای مدیریت شهرداری ملاقات صورت پذیرفت.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار