مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: یکی از بهترین و طلایی‌ترین دوران حوزه فرهنگی در وزارت ورزش و جونان را تجربه می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷ 06 March 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سجاد بیرامی  در جشنواره رسم جوانمردی و آئین تجلیل از باشگاه‌های برتر فرهنگی استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: یکی از بهترین و طلایی‌ترین دوران حوزه فرهنگی در وزارت ورزش و جونان را تجربه می‌کنیم.

وی افزود: امروز برنامه‌ریزی‌های دقیق و عمیق و اقدامات درست را در حوزه فرهنگی این وزارت شاهد هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: این اقدامات در تاریخ فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ثبت خواهد شد و آیندگان از دوران امروز به نیکی یاد خواهند کرد.

بیرامی تصریح کرد: مدیرکل فرهنگی وزارت کشور امروز در دل ورزشکاران جا دارد و شخصاً بسیاری از امور در استان‌ها را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه وررش صرفاً رقابت نیست و صرفاً نباید تکنیک و تاکتیک برای پیروزی بر رقیب تبلیغ شود، یادآور شد: باید به اصول و فلسفه تربیت بدنی نگاه کنیم و این مهم فرایندبخشی به رشد و تربیت و رشد همه جانبه است.

بیرامی ادامه داد: ورزش تنها آمادگی جسمانی و بالا بردن آمادگی بدن نیست و باید یاد بگیریم کدام رفتارهای متناسب را انجام بدهیم.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه و فرهنگسازی در بسیاری از امور عنوان کرد: ورزش خودش فرهنگساز بوده و کمک به تعمیق فرهنگ می‌کند و بیش از ۸۰ درصد جامعه با حوزه ورزش در ارتباط هستند.

بیرامی با اشاره به نقش ورزش و ورزشکاران در جامعه اظهار کرد: ورزشکاران گروه‌های مرجع هستند و افراد با همه سلایق حول محور ورزش گرد هم می‌آیند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش مربیان در تربیت انسان‌ها خاطرنشان کرد: کار مربیان در ردیف انسان‌سازی و صیانت از همه اصول انسانی و اخلاقی است.

بیرامی تأکید کرد: قهرمانی جهان بدون اخلاق ورزشی ارزشی ندارد و از اذهان پاک می‌شود و شاهد هستیم که ورزشکاران اخلاق‌مدار در بین انسان‌ها و حافظه‌ها ماندگار می‌شوند.

وی عنوان کرد: مسیر ورزش مسیر تعالی انسان است و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

بیرامی افزود: در ایران ما دارای ارزش‌های فراوان هستیم و ورزشکاران موظف به تبلیغ این ارزش‌ها هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: باید از کارهای جزیره‌ای باید اجتناب شود تا سازماندهی در حوزه‌های فرهنگی را شاهد باشیم که در دوره فعلی این امر محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار