معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از جانمایی بیش‌ از ۶۷۰ المان در نقاط مختلف شهر و در نوروز 1403 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ 08 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، یوسف اسماعیل زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در حاشیه «تور بازدید از کارگاه های ساخت المان‌های نوروزی» و در جمع خبرنگاران، گفت: بخشی از المان‌های ما برای سال ۱۴۰۳ در این کارگاه‌ها در حال بازسازی است و بخشی از آثار نیز به دستان توانمند هنرمندان مشهدی بازسازی و جانمایی خواهد شد.

وی افزود: امسال بیش‌از ۶۷۰ اثر در نقاط مختلف شهر جانمایی می‌شود که ۳۵۰ اثر جدید خواهد بود و ۹۰ عنوان اثر نیز از سال‌های گذشته است. این ۹۰ عنوان اثر شامل مجموعا حدود ۳۰۰ المان خواهد بود و تلاش می‌کنیم فضای شهر را با کمک هنرمندان، همراهی رسانه‌ها و فضاسازی متفاوت شهری، فضایی متفاوت برای سال ۱۴۰۳ رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای اولین بار در امسال،با این حجم در حال بازسازی المان‌های نوروزی هستیم، اظهار داشت: تاکنون این نوع بازسازی المان در شهر مشهد و در حوزه فرهنگی بی‌سابقه بوده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد یادآور شد: المان‌های ما در انبارهای شهرداری مناطق بوده است و به‌دلیل صرفه‌جویی و کمک به هویت شهری، تصمیم به بازسازی آن‌ها گرفتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار