سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت دو مرکز معاینه فنی پس از افطار جهت خدمت رسانی به روزه داران گرامی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 11 March 2024

به گزارش تابناک تهران  به نقل از روابط عمومی، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در خصوص تغییرات ساعت کاری مراکز در این ماه گفت: ساعت کاری مراکز با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و روزه داران گرامی در ماه پایانی سال برنامه ریزی شده است. از ابتدای ماه مبارک رمضان-۲۲ اسفند ماه-مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ صبح الی۲۲ ، مراکز نیایش،الغدیر،دماوند، سراج، شهید چمران از ساعت ۷ الی ۱۷ و مراکز شقایق ، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر، آزادی، ایران خودرو (۵۰۶۲) و کلیه واحد های سیار از ساعت ۷ الی ۱۸ فعال هستند.

میرزایی قمی در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز افزود: روزانه در حدود ۶۳۰۰ دستگاه خودرو به مراکز مراجعه می نماید که با توجه به توسعه خطوط معاینه فنی ، افزایش ساعت کاری مراکز و همچنین مدیریت نحوه پذیرش اینترنتی و حضوری در یکسال اخیر خوشبختانه در حال حاضر در هیچ کدام از مراکز صف نداریم و شهروندان در صورت سلامت خودرو می توانند در کمتر از نیم ساعت نسبت به دریافت معاینه فنی خودروی خود اقدام نمایند.

وی در توضیح فعالیت دو مرکز معاینه فنی پس از افطار اظهار داشت: جهت استفاده روزه داران گرامی از خدمات مراکز معاینه فنی پس از افطار دو مرکز بیهقی و شهید آبشناسان تا ساعت ۲۲ فعال هستند و از مراجعه کنندگان در زمان اذان مغرب در این مراکز با افطاری ساده پذیرایی می گردد. البته به این موضوع تاکید می شود ساعت کاری مراکز نسبت به شرایط مراجعات قابل برنامه ریزی بوده و این آمادگی وجود دارد که حسب نیاز شهروندان در هرکدام از مراکز افزایش ساعت کاری داشته باشیم.

میرزایی قمی در پایان خاطر نشان کرد: شهر تهران از بضاعت ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و ۱۵ واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار بوده و شهروندان می توانند جهت اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس حاص نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار