مدیرعامل شرکت ساماندهی دستفروشان کرج (طلوع ایرانیان ) از تکمیل و آماده سازی اولین بازارچه دستفروشان و آغاز واگذاری غرفه به این قشر در کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ 12 March 2024

ساماندهی دستفروشان با راه اندازی نخستین بازارچه

به گزارش «تابناک البرز» "سلطانعلی عباس زاده" گفت : این بازارچه به اهتمام بخش خصوصی و با نیت خیر خواهانه و کمک به ساماندهی سیمای شهری در اراضی حاشیه میدان شهدای کرج شکل گرفته است.
وی ادامه داد: بازارچه ساماندهی دستفروشان کرج دارای ۲۵۴ غرفه است که در گام نخست ۱۰۰غرفه آن به زنان سرپرست خانوار و دستفروشان واگذار شد.
عباس زاده گفت : اراضی این مجموعه در سالهای گذشته به عنوان پارکینگ خودرو مورد استفاده قرار می گرفت که با توافق مالک زمین به مکان تجاری برای دستفروشان و امرار معاش خانوارهای مددجوی کمیته امداد و بهزیستی تبدیل شده است .

مدیرعامل شرکت ساماندهی دستفروشان کرج اظهار کرد: فعالیت بانوان سرپرست خانوار و مددجو در این بازارچه رایگان است و برای مابقی دستفروشان مبالغ ناچیزی اجاره تعیین شده است .
عباس زاده با قدردانی از اعضای شورای شهر و شهردار کرج گفت : مدیریت شهری کرج در تکمیل این پروژه اهتمام ویژه داشت اما انتظار می رود سایر دستگاههای اجرایی برای رونق بخشی به فعالیت این بازارچه در هسته مرکزی شهر کرج کمک کنند.
وی اظهار کرد: این بازارچه از فضای مناسب و ایمنی لازم برخوردار است و امیدواریم بتوانیم در سایر نقاط شهر چنین بازارچه هایی برای دیگر دستفروشان احداث کنیم تا شاهد برچیده شدن بساط دستفروشی در کرج باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار