فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی که در زمان انتخابات اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ 13 March 2024

تابناک فارس به نقل از ایسنا: علیرضا نوشاد در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی جلوی مکان اخذ رای واقع در بخش فسارود، بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه پاسخن جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو پس از پایان رأی‌گیری و در زمان شمارش آراء جلوی یکی از مکان‌های اخذ آراء اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در یکی از روستاه‌های بخش فسارود شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

نوشاد با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم اسلحه شکاری بکار رفته در تیر اندازی و تعدادی فشنگ مربوطه و یک قبضه اسلحه بادی کشف شد، تاکید کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار