مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام گفت: به منظور خدمات‌رسانی به مراجعان کتابخانه‌ها در تعطیلات نوروزی با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، ۱۶ کتابخانه عمومی در این ایام فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ 20 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان بیان داشت: با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در این تعطیلات نوروزی با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده کتابخانه‌های عمومی در این ایام نسبت به ارائه خدمت اقدام خواهند کرد.

وی افزود: کتابخانه‌ها طی روز‌های ۲۹ اسفند، یکم تا ۵ و ۱۱ تا ۱۴ فروردین‌ ۱۴۰۳ آماده ارائه تمامی خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و سایر علاقه‌مندان به کتابخوانی خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام، ادامه داد: در ایام تعطیل ۱۶ کتابخانه در حال فعالیت خواهند بود و با توجه به درخواست اعضا کتابخانه مرکزی در این ایام از ساعت ۸ تا ۱۷ فعالیت خواهد داشت و ارائه خدمات فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی در هفته دوم و سایر ایام فروردین ماه به روال پیشین و براساس دستورالعمل‌های فعالیت کتابخانه‌های عمومی خواهد بود.

حیدری با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و از سرگیری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی کتابخانه‌ها خاطرنشان کرد: به همت محافل قرآن و عترت و همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، سلسله محافل قرآنی در قالب طرح «بهار در بهار» در کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار