مدیرکل مدیریت بحران گلستان از بازگشایی همه محور مواصلاتی مسدود شده بر اثر سیلاب در استان خبر داد و افزود: سامانه جدید بارشی از امشب وارد استان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹ 26 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، نعمت‌اله حاجی‌زاده آخرین وضعیت استان گلستان پس از بارش‌های اخیر را تشریح و اظهار کرد: در پی ورود سامانه جدید بارشی به کشور و بارش قابل توجه باران در استان‌های همجوار گلستان «سمنان و خراسان شمالی»، برخی محور‌های استان از شامگاه روز گذشته «دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳» مسدود شد.

وی با بیان اینکه به دلیل وقوع سیل در حوزه دشت خراسان شمالی «محور جنگل گلستان به سمت مشهد مقدس» و اواخر دیشب محور اصلی گنبدکاووس - کلاله در محل پل بایلر مسدود شد، ادامه داد: با تلاش شبانه روزی راهداران پاکسازی شده و تردد همه نوع وسایل نقلیه در این مناطق نیز برقرار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان گلستان از ساعات پایانی امشب خبر داد و افزود: این پدیده مناطق ساحلی استان و دریای خزر را تا روز پنج شنبه «۹ فروردین ۱۴۰۳» تحت تأثیر قرار می‌دهد که به همین منظور هشدار سطح نارنجی برای هرگونه فعالیت دریانوردی، صید و صیادی نیز صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه میهمانان نوروزی و گردشگران حتماً به هشدار‌های صادر شده از سوی سازمان هواشناسی و دیگر مراجع ذیصلاح توجه کرده و برنامه‌های خود را بر اساس این هشدار‌ها تنظیم کنند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در تعطیلات نوروزی تردد در محور‌های مواصلاتی را با چالش روبرو می‌کند، تجاوز از سرعت مطمئنه و استراحت رانندگان بوده که باید نسبت به این مسأله برنامه داشته باشند تا سلامت جان خود و سرنشینان را تأمین کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به آمادگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امنیتی در استان گلستان برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و گردشگران، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان به عمل آمده است تا هموطنان سفر‌های ایمن و آسوده را داشته باشند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار