سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی کشور، توسعه و تجهیز فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان را مطابق استاندارد‌های تعریف شده دانست و افزود: قطعاً این روند توسعه‌ای تداوم دارد.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ 27 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، رضا نیک‌صفت ظهر امروز «چهارشنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳» با سفر به استان گلستان از زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان بازدید و اظهار کرد: اقدامات انجام شده در این فرودگاه، در راستای توسعه و تجهیز زیرساخت‌ها بوده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته مطابق استاندارد‌های تعریف شده، بوده است، ادامه داد: طرح‌ها و پروژه‌های اجرا شده به عنوان پیشران توسعه صنعت فرودگاهی در مرکز استان گلستان است.

سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی کشور با اشاره به اینکه در جریان این سفر از ترمینال‌های داخلی و خارجی، سیستم‌های کمک ناوبری بصری، تأسیسات برق و مکانیک بازدید به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان روند رو به رشد خود را طی می‌کند و قطعاً این روند ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید، «رضا نیک‌صفت» سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی کشور را «علی متانت» مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان همراهی کرد.

گفتنی است، استان گلستان دارای دو فرودگاه در شهرستان‌های گرگان و کلاله است که در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان به صورت کامل فعال بوده و فرودگاه شهدای کلاله نیز پس از چند سال وقفه در فعالیت، در حال آماده‌سازی و ایجاد جایگاه سوخت به منظور فعالیت دائمی است.

فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان از فرودگاه‌های مهم شمال کشور است که علاوه بر پرواز‌های داخلی تهران، مشهد، زابل، عسلویه و زاهدان، پرواز‌های خارجی برای جابجایی مسافران به کشور قزاقستان از طریق آن انجام می‌شود.

رفع نواقص سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ساختمان‌ها، زیباسازی فضای سبز، محوطه و جداول، سرویس دستگاه‌های کمک ناوبری و دستگاه‌های بازرسی و کمک بازرسی از قبیل گیت وی و ایکس ری و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از اقدامات خدماتی ستاد خدمت‌رسانی نوروز ۱۴۰۳ فرودگاه بوده و از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون برنامه‌های فرهنگی، پهن کردن سفره هفت سین، تهیه کلیپ و انتشار گسترده و پوشش بی‌سابقه در فضای مجازی انجام شده است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار