معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: شهید هدایت الله طیب، به عنوان شهید شاخص دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ 28 March 2024

به گزارش تابناک کهکیلویه و بویراحمد، در مراسم گرامیداشت شهید هدایت الله طیب که در جوار مزارآن شهید والامقام در روستای موگر لنده برگزار شد، سید مسعود پرهیزگاری گفت: برای استفاده هر چه بهتر و بیشتر از ثروت عظیم دفاع مقدس و همچنین ارائه الگو‌های مناسب به جامعه، هر ساله شهید شاخص دانشجوی کشور معرفی می‌گردد و امسال به جهت پاسداشت اقدامات و فعالیت‌ها و برجسته کردن ویژگی‌های ممتاز شهید هدایت الله طیب، این شهید بزرگوار، به عنوان شهید شاخص دانشجویی کشور معرفی شد.
در این مراسم فرماندار لنده با اشاره به فراگیر شدن وصیت‌نامه شهید هدایت الله طیب در سطح استان و کشور گفت: یکی از خواسته‌های این شهید در وصیت‌نامه اش، احداث یک پل ارتباطی به روستای موگر، محل تولد او، بود که به برکت پیکر مقدس این شهید بزرگوار این مهم تحقق پیدا کرد.
جلال دانش افزود:: قبر مطهر شهید در روستای موگر مکانی زیارتی و سیاحتی و فرهنگی برای آحاد همه مردم به خصوص دانشجویان است.
مسئول برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: یادواره شهید طیب یکی از ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان است.
مثنوی گفت: قراراست همچنین در ذیل برنامه‌های مهم این کنگره، فیلم سینمایی این شهید با هنرمندی اساتید برجسته کشور تولید شود.
در این مراسم از خانواده این شهید والا مقام تجلیل شد.
دانشجوی شهید هدایت الله طیب یکی از شهدای شاخص کهگیلویه و بویراحمد است که دانشگاهش در فلوریدای آمریکا را رها کرد و به جبهه‌های جنگ شتافت و درعملیات فتح‌المبین به فیض شهات شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار