مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران از بازرسی محسوس و نامحسوس از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در آستانه سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 08 March 2015
به گزارش تسنیم،‌ سیداحمد صفوی در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار فاطمی گفت: طرح‌های نظارت ویژه بر بازارها و میادین از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان فروردین سال 94 با جدیت ادامه خواهد داشت.
وی در رابطه با طرح نظارت بهداشتی اماکن و محصولات میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تصریح کرد: در این طرح که با همکاری اداره دامپزشکی شهر تهران، مراکز بهداشتی وزارت بهداشت، کارشناسان خبره بخش خصوصی برگزار می‌شود، 12 اکیپ بهداشتی که شامل 55 نفر متخصص و کارشناس بوده، از سطح میادین و بازارها بازدید خواهند داشت که در نهایت بیش از 15 هزار نفر ساعت بازدید انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: بیش از 130 شاخص برای ارزیابی محصولات در نظر گرفته شده که بر اساس این شاخص‌ها اکیپ‌های کارشناسی ویژه در مراکز سازمان در سطح شهر تهران به نظارت می‌پردازند.
صفوی با تأکید بر اجرای طرح نظارت عمومی در قالب 15 اکیپ ویژه بازرسی خاطرنشان کرد: این اکیپ‌ها نسبت به بررسی وضعیت میادین و بازارهای سازمانی از تمامی جهات اعم از کمی، کیفی، آراستگی و پیراستگی بازارها و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اقدام می‌کنند. همچنین 29 موضوع با رویکرد خرید آسان و مناسب، آرامش در خرید، اطمینان از خرید، توجه به محیط زیست و موارد فرهنگی در این بازدیدها مورد بررسی و توجه دقیق خواهند بود.
وی همچنین ادامه داد: این اکیپ‌ها متشکل از مدیران و مسئولان با تجربه‌ای هستند که از تمامی میادین و بازارهای سازمان به صورت روزانه بازدید خواهند داشت. این در حالی است که بیش از 4 هزار نفر ساعت بازدید فنی و کیفی از میادین و بازارها برای تأمین و تسهیل نیاز شهروندان انجام می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار