مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از فراهم شدن شرایط برای مشارکت فعال مردم در تولید پراکنده برق در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ 03 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛  ولی الله ناصری در حاشیه جلسه شورای معاونین این شرکت،با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: در راستای تحقق این شعار و جلب مشارکت مردم در امر تولید، زمینه برای حضور فعال آنها در تولید پراکنده برق فراهم شده است.

وی افزود: مشترکین خانگی، نهادهای حمایتی، صنایع و شرکت‌های تولیدی می‌توانند در طرح تولید پراکنده برق و احداث واحدهای نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک مشارکت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در ادامه به برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت:

تعویض لامپ‌های پر مصرف: با رایزنی‌های انجام شده، قرارداد تعویض ۴۴ هزار شعله لامپ LED با شرکت ساتبا منعقد شده است. این طرح با هدف کاهش مصرف برق و ارتقای راندمان انرژی در استان اجرا خواهد شد.

بازسازی شبکه‌های روستایی: در سال گذشته، ۱۶۹ روستا به طور کامل بازسازی شده است. در سال جاری، تمام روستاهای دارای شرایط بازسازی می شوند.

اصلاح شبکه‌های فرسوده: در سال گذشته، ۲۵۰ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده با سیم مسی به کابل خودنگهدار تعویض شده است. هدف‌گذاری امسال نیز تکمیل ابر پروژه اصلاح شبکه فرسوده فشار ضعیف و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار میباشد.

هوشمندسازی لوازم اندازه گیری: به منظور عبور از پیک بار در تابستان پیش رو، ۸۰۰۰ کنتور هوشمند تا پایان سال ۱۴۰۲ برای مشترکین هدف نصب گردیده و ۱۵۰۰۰ مورد دیگر در سال جاری برای مشترکین نصب خواهد گردید./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار