رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در خدابنده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸ 03 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، رضا محمدی با اشاره به نام گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» که مقارن با بهار قرآن شده است از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: برنامه‌های مختلفی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از آغاز ماه مبارک رمضان تا به امروز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین این برنامه‌ها برگزاری محفل انس با حامیان طرح اکرام است که با حضور خود و مشارکت بی نظیر این افراد، بتوانیم در این ایام مبارک و ماه قرآن خدمات موثرتری را به نیازمندان ارائه کنیم، افزود: برنامه دیگر، اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه است که با مشارکت انسان دوستانه و مهرورزی همه آحاد جامعه در جهت کمک‌رسانی و حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار با تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی انجام خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: طرح ضیافت افطاری از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری مرکز نیکوکاری همای رحمت این شهرستان، در روستای چپقلو از توابع بخش دوتپه برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از همه مردم درخواست کرد: در این ماه مبارک رمضان در طرح اکرام ایتام مشارکت کنند و با این کار خداپسندانه سهمی در شاد کردن دل ایتام و نیازمندان داشته باشند تا مورد الطاف خداوند قرار بگیرند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار