رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: اصلاح نقطه حادثه‌خیز در محور روستایی باغلوجه سردار در راستای ایمن‌سازی و افزایش فاصله دید انجام شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲ 07 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، میثم زارعی با اشاره به اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز تأثیر بسزایی در کاهش سوانح و حوادث جاده‌ای دارد، اظهار کرد: یکی از کارآمدترین روش‌های جلوگیری از تصادف‌ها، بهسازی نقاط حادثه‌خیز در شبکه راه‌هاست. از این رو، رفع نقاط حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی زنجانرود به‌عنوان یکی از سیاست‌ها و اهداف مهم از سوی تمام همکاران این حوزه دنبال می‌شود.

وی افزود: بر این اساس کوه‌بری، ترانشه‌برداری و افزایش فاصله دید در محور روستایی باغلوجه سردار با همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود به‌صورت امانی انجام شد.

زارعی با اشاره به اینکه این نقاط در جلسات متعدد کارشناسی به‌عنوان نقاط پرتصادف شناسایی و براساس شاخص تصادف‌ها اولویت‌بندی شده‌اند، ادامه داد: اصلاح این نقطه حادثه‌خیز با اصلاح قوس افقی، افزایش فاصله دید، تعریض و شانه‌سازی در طول مسیر و قوس‌های یادشده و درواسیون و بازگشایی آبرو‌های مسدود اجرا و تکمیل خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود بیان کرد: هرچند بهسازی برخی محور‌ها ضروری است و باید نسبت به آن اقدام جدی شود، اما دقت و مراقبت رانندگان، نقش چشمگیری در کاهش تصادف‌ها خواهد داشت.

وی با اشاره به مشارکت مردم و سایر ارگان‌ها، افزود: با توجه به مذاکرات انجام‌شده، مشارکت مردم و سایر ارگان‌ها در راستای رفع مشکلات از اقدامات قابل توجهی است که تسریع اقدامات پیش رو را به‌دنبال داشته است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار