مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: ۷۰ درصد مدارس جدید در مناطق محروم و روستایی استان ایلام بازسازی یا نوسازی و تحویل نظام آموزشی استان شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ 13 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ جلال حمره در این خصوص اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای حذف مدارس آسیب پذیر و حرکت به سوی سبک سازی، صنعتی سازی و سریع سازی ساخت مدارس، تکمیل پروژه های نیمه تمام، توسعه الگوی مشارکت مردمی و جمع آوری بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس در مناطق دارای زیرساخت گاز و برق از مهمترین اهداف این اداره کل است.

وی خاطرنشان کرد: استانداردسازی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی تعداد ۴۰۰ مدرسه با ۲ هزار کلاس درس در استان ایلام انجام گرفته است.

حمره با بیان اینکه تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به مبلغ ۴٠٠ میلیارد ریال خریداری شده است، تصریح کرد: در دو سال اخیر ۱۷۸ هزار مترمربع اجرای عایق رطوبتی و آسفالت محوطه مدارس نیز در سطح استان ایلام انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با تأکید بر اینکه بالغ بر ۸۰ درصد مدارس استان ایلام در برابر عوامل خطرساز مانند زلزله و آتش‌سوزی مقاوم سازی شده‌اند، گفت: همچنین برنامه ریزی های لازم جهت مقاوم سازی کمتر از ۲۰ درصد دیگر مدارس باقیمانده استان با اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین انجام شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار