کد خبر: ۱۱۶۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ 13 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، دپوها و‌ محل اخفاء چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر در گفتگوی با پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی غرب مازندران اظهار داشت:

با پیگیری های بعمل آمده از طریق دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان منابع طبیعی کشور ، اکیپ ویژه ضربت با همکاری نیروهای منابع طبیعی و نیروهای امنیتی و انتظامی به کلیه مکان های اختفاء و حمل چوب آلات سرکشی ، و با شناسایی ۵ نفر از قاچاقچیان چوب و کشف و ضبط ، ۹ متر مکعب از چوب آلات قاچاق ، پرونده قضایی قاچاقچیان چوب به دادسرای شهرستان ارسال گردید.


مهرداد خزایی پول گفت: کارگاه چوب بری برخی از این افراد که همسر« م.ر» از قاچاقچیان بزرگ و متخلف منطقه بوده ، که دارای بیش از ۴۴ پرونده قضایی و سوابق تیراندازی و قمه کشی در دو راهی خرماچال ماشل آباد نیز بوده است.

وی افزود: بر اساس آمار موجود در سال گذشته ۴۵۰ نفر افراد سودجو در این بخش دستگیر شدند ، که ۱۸۵ خودرو توقیفی در حوزه منابع طبیعی غرب مازندران بود. 



خزایی پول بیان داشت : اقدام قاچاقچیان در نابودی جنگل های هیرکانی و در مخاطره قرار دادن امنیت زیستی مردم و آیندگان گناهی نابخشودنی است که در همین ایام تعداد زیادی از همکاران صدیق و یگان حفاظت کشور مورد ضرب و جرح قرار گرفتند.

این مقام مسئول در ادامه گفت : پیگیری های ویژه ای از طریق استاندار محترم استان مازندران و شورای تامین صورت پذیرفته که در حال اجراء می باشد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار