مدیرعامل آبفا فارس گفت: باید به جای تلاش برای ایجاد منابع جدید آب شرب، مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰ 17 April 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علی جان صادق پور افزود::همزمان با اجرای طرح‌های تأمین آب، تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب در زمینه مدیریت مصرف آب هم الزامی و مکمل فعالیت‌هاست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس ادامه داد: کاهش بارندگی‌های سالانه و پراکنش نامناسب بارش‌ها در بیشتر شهر‌ها و روستا‌های استان موجب شد تا دوران پرکاری در حوزه تأمین آب سپری شود.
صادق پور اظهار داشت: تنش آبی در ۴۸شهر و۶۱۹ روستای استان در آستانه تابستان گذشته از مهمترین چالش‌های شرکت آبفا استان در سال ۱۴۰۲ بود.
صادق‌پور افزود: با توجه به رویکرد وزارت نیرو در دولت سیزدهم مبنی بر تسریع در محرومیت‌زدایی ورفع تنش آبی در مناطق محروم، اقدامات بی‌سابقه‌ای در سال گذشته در استان صورت گرفت که حفر، تجهیز، کف‌شکنی و مهندسی مجدد ۲۴۰ حلقه چاه آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان از این اقدامات به شمار می‌رود.
مدیر عامل شرکت آبفا فارس اعلام کرد: در سال گذشته حفر، تجهیز، کف‌شکنی و مهندسی مجدد ۲۴۰حلقه چاه آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان انجام شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار