رئیس کل دادگستری استان ایلام؛
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت : در شوراهای حل اختلاف استان بیش از ۴۵ درصد از پرونده‌ها به صلح و سازش ختم شده که تحقق این امر با استفاده از ظرفیت هیئت‌های صلح در مساجد حاصل شده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ 17 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی بیان داشت : اطاله دادرسی در دادگاه‌های استان به حداقل رسیده و در اتقان آرا نیز استان ایلام رتبه دوم کشور را کسب کرده است، افزود: این موفقیت‌ها، حاصل تلاش و زحمات جهادی و انقلابی کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان است.

وی افزود : دادگستری ایلام در سال گذشته موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کرده که از همه همکاران قضایی و کارکنان در این راستان قدردانی می‌شود.

علی محمدی تاکید کرد : دادگستری استان ایلام، به عنوان اولین استان در کشور طرح "هر مدرسه یک قاضی" و طرح "هر مشاور املاک یک حقوقدان" را در کشور اجرا کرد و در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه، همکاری و هم‌افزایی دستگاه قضا با سایر دستگاه های اجرایی استان بسیار ضروری است.

وی ادامه داد : سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان همگام با دادگستری استان از حیث خدمت به مردم، تکریم ارباب رجوع و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، پیشرفت های خوب و چشمگیری داشته‌اند که این پیشرفت‌ها نتیجه تلاش جهادی مدیران و کارکنان توانمند، جهادی و انقلابی آنان است.

علی محمدی مطرح کرد : سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات بزرگ وعده صادق که حیرت جهانیان را به خود معطوف کرد را در پاسخ سریع و قاطع به حمله رژیم جعلی و غاصب اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام داد که نشان از توانمندی و قدرت برتر ایران در منطقه است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار