معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از کسب عنوان برگزیده کشوری شصت و دومین سال جایزه البرز سال ۱۴۰۳ توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱ 07 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، اسماعیل گلی معاون دانشجویی ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران از کسب عنوان برگزیده کشوری شصت و دومین سال جایزه البرز سال ۱۴۰۳ توسط ۲ نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: میلاد پیران حمل آبادی دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی و مهندس سیدکریم تهامی دانشجوی دکتری رشته علوم باغبانی- بیوتکنولوژی دانشگاه محقق اردبیلی عنوان ارزشمند و افتخارآفرین نفر برگزیده شصت و دومین سال جایزه البرز در سال ۱۴۰۳ را کسب کردند.

وی با بیان اینکه از این جایزه به عنوان نوبل ایرانی یاد می‌شود، افزود: در این مراسم از ۵ دانشمند، ۱۰ فناور، ۷ طلبه و ۴۰ دانشجو تقدیر شد و این برگزیدگان مشمول حمایت ۹۰ میلیارد ریالی می‌شوند که از محل موقوفه البرز تامین می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ توسط خیر نیک اندیش مرحوم حسینعلی البرز تاسیس و هر ساله جایزه البرز به برگزیدگان علمی کشور در سطوح دانشمندان، فناوران، طلاب و دانشجویان با هدف اشاعه علم و فرهنگ اعطا می‌شود.

وی ضمن تبریک کسب این موفقیت ارزشمند به جامعه علمی، اساتید و دانشجویان برگزیده، گفت: خوشبختانه با فراهم شدن بستر مناسب برای فعالیت‌های مختلف دانشجویان و اطلاع‌رسانی گسترده جایزه البرز در سطح دانشگاه در سال‌های اخیر، جایزه البرز توسط دکتر جواد جنت‌خواه در سال ۱۳۹۸ و دکتر سمیه محمدی حمیدی در سال ۱۳۹۹ از دانشجویان سابق و محسن نعمتی و مهندس میلاد سکاکی در سال ۱۴۰۲ از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی کسب شده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار