مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای بوشهر:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهرگفت: تفاهم‌نامه آموزشی منعقد شده با نیروگاه اتمی بوشهر پس از استانداردسازی حرفه‌های ‌آموزشی نیمه دوم امسال اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 23 October 2015
تابناک بوشهر: عبدالرسول کازرونی با بیان اینکه آزمون‌های مهارتی و سنجش مهارت در 2 شهرستان استان بوشهر الکترونیکی شد اظهار داشت: تاکنون در دو شهرستان بوشهر و گناوه مرکز سنجش مهارت الکترونیکی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز سنجش الکترونیکی دشتستان گفت: با تخصیص 120 میلیون تومان برای تجهیز مرکز سنجش مهارت الکترونیکی دشتستان این مرکز در برازجان امسال افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بااشاره به اینکه آزمون و سنجش مهارت در دو شهرستان استان بوشهرهشتم آبان ماه برگزار می‌شود بیان کرد: 300 نفر درآزمون سنجش گناوه ثبت نام کرده‌اند که در 25 حرفه آنلاین و بصورت الکترونیکی مهارت سنجی می‌شوند.

کازرونی با اشاره به اجرایی شدن تفاهم‌نامه آموزشی با نیروگاه اتمی بوشهر گفت: برای این مهم تاکنون  60 حرفه شناسایی شده که پس از استانداری سازی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش حرفه‎های نیروگاه اتمی بوشهر در 7 شهرستان ارائه می‌شود گفت: پس از تجهیز امکانات موردنیاز و تامین لوازم کارگاهی آموزش حرفه‌‎های مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی، گناوه، دیلم و تنگستان آموزش داده می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه در مدت چهار سال این آموزش‌ها ادامه دارد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده دراین مدت 8 هزار در حرفه‌های گوناگون نیروگاه اتمی آموزش تخصصی می‌بینند.

کازرونی با اشاره به اینکه اولویت ثبت نام با جوانان جویای کار است بیان کرد: جوانانی که مهارت افزایی می‌شوند براساس نیاز نیروگاه اتمی بوشهر استخدام می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار