با پیش بینی 2 هزار و 500 واحد انجام می‌شود
شهردار منطقه ثامن مشهد از آغاز مرحله دوم واگذاری واحدهای اقامتی و مسکونی در مجاورت حرم مطهر رضوی همزمان با سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱ 08 March 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، حمید ضمیری شهردار منطقه ثامن مشهد و مدیرعامل سازمان مجری طرح نوسازی و بهسازی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: با توجه به استقبال بی‌نظیر هموطنان از فاز نخست واگذاری واحدهای اقامتی و مسکونی طرح ثامن در مجاورت حرم مطهر رضوی و با فراهم شدن بسترهای لازم، سال جدید را با واگذاری واحدهای اقامتی و مسکونی جدید در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی آغاز می‌کنیم.

ضمیری افزود: در فاز نخست این پروژه، واگذاری هزار و 500 واحد پیش‌بینی شده بود که به دلیل تقاضای بالای هموطنان ظرفیت پیش‌بینی شده پاسخگوی همه متقاضیان نبود.

وی ادامه داد: امید است در این فاز همه متقاضیانی که در دوره قبل موفق به خرید واحدهای مذکور نشدند بتوانند از این فرصت بهره‌مند شده و در سال‌های نه چندان دور شاهد خانه‌دار شدن زائران و مجاوران حریم رضوی باشیم.

شهردار منطقه ثامن مشهد با بیان اینکه ما به دنبال فراهم شدن بستر لازم به منظور زیارتی بی‌دغدغه و با معرفت برای زائران و مجاوران هستیم، خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای پیش‌بینی شده در این فاز 2 هزار و 500 واحد در متراژهای 55 تا 100 متر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار