مدیرکل حج و زیارت اصفهان خبر داد:
تابناک: مدیرکل حج و زیارت اصفهان گفت: اعزام زائران اصفهانی به سرزمین وحی در عید نوروز امسال همچون سال گذشته اجرایی می‎شود و بر اساس پیش‌بینی‌ها نزدیک به ۴ هزار زائر اصفهانی در عید نوروز به سرزمین وحی سفر می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴ 09 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، غلامعلی زاهدی ، با اشاره به سفر زائران اصفهانی به سرزمین وحی در ایام عید نوروز اظهار داشت: سفرهای زائران اصفهانی در عید نوروز همانند و روال قبلی است و بر اساس برنامه‌های زمان‌بندی شده، زائران به سرزمین وحی سفر می‌کنند.

وی درباره ثبت‌نام متقاضیان برای سفرهای حج به مناسبت عید نوروز افزود: بر‌اساس سفرهای نوروزی سال گذشته، پیش‌بینی می‌شود نزدیک به 4 هزار زائر اصفهانی در عید نوروز به سرزمین وحی سفر کنند.

مدیرکل حج و زیارت اصفهان به زمان‎‌بندی سفرهای حج در سال 93 اشاره ‌و بیان کرد: اعزام افراد به سرزمین وحی از آذرماه شروع شده و آخرین اعزام در 26 خرداد 94 است.

وی با اشاره به اعزام زائران در عید نوروز خاطرنشان کرد: افرادی که در این ایام اعزام می‌شوند به دلیل هزینه‌ها و اجاره هتل‌ها در این ایام با افزایش 15 تا 20 درصدی روبه‌رو هستند.

زاهدی با بیان اینکه پرواز برخی زائران سرزمین وحی در ماه‌های گذشته لغو شده است، گفت: این مشکل به‌دلیل دریافت ویزا است اما با توجه به رایزنی‌ها و مکاتباتی که سازمان حج و زیارت با دستگاه‌های مربوط در کشور عربستان داشته‌اند، امیدوار هستیم با توجه به قول‌هایی که داده شده این مشکل به‌زودی برطرف شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار