حواشي و اتفاقات ويژه حضور استقلال در اصفهان؛
تابناك: پس از شكست سنگين سپاهان در اصفهان برابر استقلال، به بررسي حواشي و اتفافات ويژه پس از اين اتفاق پرداختيم.
کد خبر: ۱۱۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 27 October 2015
به گزارش تابناك اصفهان، پس از شكست سنگين سپاهان در اصفهان برابر استقلال، به بررسي حواشي و اتفافات ويژه پس از اين اتفاق پرداختيم.

تکرار برد ٣-٠ پس از ١٣ سال

برد 3-0 استقلال برابر سپاهان بهترین بردی است که طی٣٤ بازی گذشته 2 تیم نصیب یکی از 2 تیم شده است.

در روز 26 بهمن 1381 وبعد از برد 3-0 سپاهان برابر استقلال ، دیگر هیچ کدام از بازی های برگزار شده بین 2 تیم طی 34 بازی با چنین نتیجه ای به پایان نرسیده وبرد استقلال رکوردی تازه بود؛ استقلال با این برد عالی بهترین برد خود را در دوران لیگ حرفه ای برابر تیم فوتبال سپاهان کسب کرد .

این برد عالی فاصله استقلال با سپاهان در صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر به 5 امتیاز افزایش یافته ودر جدول تاریخ لیگ برتر هم استقلال با این نتیجه برتری قابل ملاحظه ای برابر حریف یافت.

67 بازی و 7 برد استقلال در اصفهان

شصت و هفتمین بازی تاریخ استقلال و سپاهان را استقلال 3 ـ صفر برد تا آمار بردهای 2 تیم به 26 برد برای سپاهان و 23 برد برای استقلال برسد.
اولین دیدار 2 تیم در بهمن سال 1350 انجام شد و در اولین بازی استقلال در اصفهان 4 ـ صفر برنده شد، بدترین باخت سپاهان به استقلال بعد از44 سال، همان باخت است و در 44 سال گذشته هیچ وقت سپاهان در اصفهان با چنین نتیجه ای مغلوب نشده است. باخت های سپاهان در اصفهان برابر استقلال به قرار ذیل است:

1. بهمن 1350: سپاهان صفر ـ استقلال 4
2. مرداد 1376: سپاهان صفر ـ استقلال 1
3. شهریور 1378: سپاهان 1 ـ استقلال 4
4. دی 1379: سپاهان صفر ـ استقلال 2
5. بهمن 1380: سپاهان صفر ـ استقلال 1
6. آبان 1391: سپاهان صفر ـ استقلال 1
7. آبان 1394: سپاهان صفر ـ استقلال 3

سپاهان از 13 امتیاز تا 3 امتیاز

سپاهان که تا مسابقه پنجم امسال خوددر لیگ برتر صاحب 10 برد ویک مساوی در 12 بازی متوالی خود در لیگ برتر پارسال وامسال بوده است در 5 بازی گذشته خود صاحب 3 مساوی،2 باخت ،یک گل زده و4 گل خورده شده است. بعد ار رفتن حاج صفی وپایان بازیهای متوالی این تیم در خانه ناگهان روایت این تیم در لیگ برتر تغییر کرد وتیمی که در 5 بازی اول خود در مسابقات لیگ 4 برد ویک مساوی داشت و13 امتیاز کسب کرده و با قدرت در صدر جدول بود حالا تا حد تیم های ضعیف لیگ پایین آمده است.

سپاهان در 5 بازی اول 4 برد گرفت ودر 5 بازی دوم حتی یک برد هم به دست نیاورده است، در 5 بازی اول سپاهان نباخت اما در 5 بازی دوم 2 باخت نصیب این تیم شد وخلاصه این که در 5 بازی اول آنها 9 گل ودر 5 بازی بعدی تنها یک گل به ثمر رساندند،سپاهان البته تجربه باخت پر گل 3-0 را سال گذشته برابر نفت تهران داشته است.

استقلالي ها با پراید در فولادشهر

آبی پوشان استقلال که برای بازی حساس مقابل سپاهان به اصفهان آمده بودند، بعد از تاخیر اتوبوس تیم با ماشین های سواری از جمله پراید خود را به ورزشگاه فولادشهر رساندند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که کمتر دیده شده در لیگ برتر تیمی بدون اتوبوس و به صورت جمعی از محل هتل به ورزشگاه برود.




چرا سپاهان باخت؟

اینکه رفتن حاج‌صفی تاثیرات منفی زیادی بر روی بازی سپاهان گذاشته در جای خود قابل تامل است. اما بر اساس آنچه امروز از این تیم دیده شد، سپاهان به جز غیبت حاج‌صفی مشکلات زیادی هم از نظر تاکتیکی دارد.شاگردان فرکی امروز اصرار فراوانی بر بردن توپ به کناره‌ها و ارسال از جناحین داشتند. آن هم به امید سرزنی بازیکنی نظیر مهدی شریفی که اگرچه سرزن خوبی است اما از قد و قامت مناسبی برای غلبه بر مدافعان حریف برخوردار نیست و مهم‌تر از آن در خط حمله سپاهان کاملا تک و تنها است. سپاهان امروز هر گاه خلعتبری و نویدکیا را به مرکز زمین متمایل کرد و با حرکات ترکیبی این دو به اضافه مهدی شریفی به قلب خط دفاعی استقلال زد تیم موفق‌تری بود. اما اصرار این تیم در دقایق زیادی از بازی بر روی سانترهای بلند روی سر شریفی بازدهی خاصی نداشت.

درست است که شریفی هر دو گل زده خود را در این فصل با ضربه سر (مقابل استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان) به ثمر رسانده اما این ضربات برای گلزنی سپاهان و مدعی کردن این تیم در لیگ برتر کافی نیستند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار