سه زن آمريکايي در لس‌آنجلس از يک شاهزاده سعودي به اتهام تعرض جنسي به آنها و حبس کردن آنها به مدت سه روز در ملک خود در بورلي هيلز شکايت کردند.
کد خبر: ۱۱۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 27 October 2015
تابناک بوشهر: سه زن آمريکايي از يک شاهزاده سعودي به اتهام آزار جنسي شکايت کرد.     
به گزارش آريا،اين سه زن که هويتشان فاش نشده است، پنجشنبه به دادگاه مدني عليه ماجد عبدالعزيز آل سعود، شاهزاده 29 ساله سعودي که اواخر سپتامبر آنها را به عنوان خدمتکار استخدام کرده بود، شکايت کردند.

آنها مي گويند شاهزاده سعودي آنها را مورد تجاوز و آزار جنسي قرار داده است.

به گفته اين سه زن، شاهزاده سعودي همچنين به همه پرسنل از جمله مأموران امنيتي دستور داده بود نزديک استخر لخت شوند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لس‌آنجلس، بر اساس متن کيفرخواست، وقتي يکي از شاکيان از اين کار سر باز مي زند، شاهزاده سعودي به او مي گويد تو زن نيستي! تو آدم نيستي! من يک شاهزاده‌ام و هر کاري که بخواهم مي کنم و هيچکس هم نمي تواند کاري بکند!

شاکيان همچنين اعلام کردند او را هنگام رابطه جنسي با يک مرد و استعمال کوکايين ديده‌اند.

وان فريش وکيل اين سه زن آمريکايي دوشنبه به خبرگزاري فرانسه گفت: «ماجد عبدالعزيز آل سعود اين سه خدمتکار زن را به شدت تهديد و به آنها تجاوز کرده است. او همچنين اين سه زن بي گناه را تحقير کرده است».

وکيل ماجد عبدالعزيز آل سعود دوشنبه شب به اين شکايت واکنش نشان نداد.

وان فريش گفت مصيبت سه موکلش زماني پايان مي يابد که يک نفر پس از شنيدن صداي يک زن که درخواست کمک مي کرد و قصد داشت از ديوارهاي خانه‌اي که در آن حبس بود بالا برود، با پليس تماس گرفت.شاهزاده سعودي 23 سپتامبر بازداشت شد.

مقامات آمريکايي اعلام کردند او به علت فقدان شواهد احتمالا تحت پيگرد کيفري قرار نمي گيرد اما ممکن است موضوع اتهاماتي سبک‌تر از آنچه که جرم تلقي مي شود، قرار گيرد.

پيش از اين نيز پايگاه اينترنشنال بيزينس تايمز از دستگيري اين شاهزاده سعودي در بورلي هيلز آمريکا به اتهام مصرف کوکائين و اعمال غيراخلاقي از جمله همجنس بازي در بورلي هيلز خبر داده بود.

به گزارش پايگاه اينترنتي اينترنشنال بيزينس تايمز، شاهزاده ماجد بن عبدالله بن عبدالعزير آل سعود، 29 ساله ماه گذشته به اتهام مصرف مواد مخدر و آزار شديد و غيراخلاقي سه کارگر زن و تهديد آنها به مرگ در خانه شخصي خود در بورلي هيلز بازداشت شده است.

بنا به اظهارات اين سه زن شاهزاده ماجد، پسر ملک عبدالله، پادشاه سابق عربستان به شدت الکل و کوکائين مصرف کرده است.   

دادستاني لس آنجلس اتهامات مطرح شده ضد اين شاهزاده را به علت در اختيار نبودن مدارک کافي رد کرده است.

دستگيري شاهزاده ماجد زماني روي داد که خانواده سلطنتي عربستان در اوضاع حساسي به سر مي برند.

گفته مي شود ، هشت پسر زنده از 12 پسر بنيانگذار خاندان آل سعود به دنبال برکنار کردن ملک سلمان، پادشاه 79 ساله عربستان و جايگزيني وي با احمد بن عبدالعزيز، برادر 73 ساله وي هستند.

بازداشت شاهزاده سعودي با دو تن مواد مخدر      
يکي از شاهزادگان سعودي به جرم قاچاق دو تن مواد مخدر در بيروت بازداشت شده است و همه سران گروه چهارده مارس وابسته به آمريکا و عربستان سعودي نيز بسيج شده اند تا اين شاهزاده سعودي را از اين مخمصه خلاص و جريان قاچاق مواد مخدر را نيز به گردن محافظان وي بياندازند.
به گزارش مونيتورينگ خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتي خبري پانوراماي الشرق الاوسط، تلگرافي با اين متن از سفارت عربستان در لبنان به رياض با اين عنوان «شاهزاده ماجد بن عبد العزيز در زندان حبس شده است » .

اين نخستين تلگرافي بود که مسئول امنيت سفارت عر بستان در بيروت به رياض فرستاده است.

اين تلگراف به دفتر امير محمد بن نايف وزير کشور عربستان رسيد. سپس تلگراف ديگري رسيد که در آن اعلام شده بود مقادير مواد مخدر کشف شده در هواپيماي اختصاصي وي دو تن بوده است.

سعد الحريري [ رئيس فراکسيون المستقبل و وابسته به رياض] از اين خبر مطلع شد و از فواد سنيوره نخست وزير سابق و رئيس فراکسيون المستقبل در مجلس لبنان خواست تحقيق کند و سنيوره نيز از طريق نهاد مشنوق وزير کشور لبنان وارد عمل شده است و اين دو کوشيده اند با دادن گذرنامه ديپلماتيک به شاهزاده ماجد بن عبد المحسن بن عبد العزيز براي اين مشکل چاره جويي کنند و داستان قاچاق مواد مخدر را نيز به گردن محافظان او بياندازند.

همه نمايندگان فراکسيون المستقبل ، وزيران اين فراکسيون در دولت و همچنين سنيوره و نهاد المشنوق وزير کشور و تمام سلام نخست وزير لبنان بسيج شده‌اند تا شاهزاده ماجد را نجات دهند و تنها راهکار آن بود که بگويند او داراي گذرنامه ديپلماتيک است در صورتيکه واقعيت آن است او با گذرنامه عادي سفر مي کند. چه کساني از جريان المستقبل دنبال آن هستند که اين قضيه را به گونه اي فيصله دهند؟

اين عمليات دشواري است که کشورها از آمريکا گرفته تا فرانسه و انگليس مطلع شده‌اند و به پايگاههاي ارتباط اجتماعي نيز کشانده شد اما همه اينها چاره ساز نشد و شاهزاده ماجد بايد به پليس قضايي لبنان جواب پس بدهد . نهاد مشنوق وزير کشور و سنيوره وارد عمل شدند . سنيوره براي داستان‌سرايي با هدف خلاص کردن اين شاهزاده مي کوشد و حريري نيز با تلفن جزئيات را پيگيري مي کند.

مشکل آنجاست چگونه گذرنامه عادي ماجد به گذرنامه د يپلماتيک تبديل و محافظ وي متهم شناخته شود علاوه بر اينکه مواد مخدر مصادره شده نيز 40 چمدان معادل دو تن است و به سادگي نمي توان توجيه کرد. محمد بن نايف وزير کشور عربستان به مخمصمه بزرگي افتاده است چگونه او با مواد مخدر مبارزه کند در صورتيکه يک شاهزاده سعودي خودش دو تن مواد مخدر قاچاق مي کند ؟

همه تلاش ها هم اکنون به اين متمرکز شده است که به شاهزاده ماجد گذرنامه ديپلماتيک داده شود و محافظانش دستگير شوند و اعلام شود آنها قاچاق کرده اند و متهم شناخته شوند و شاهزاده را از اين مخمصه خارج کنند و اين شاهزاده همچنان در فرودگاه در گمرکات در بازداشت است و ماجرا نيز بزرگ است. ماجرايي که از بيروت تا رياض ادامه دارد.

سه رسوايي بزرگ سعودي در 24 ساعت     
پايگاه اينترنتي اتحاد پرس نوشت: سه رسوايي بزرگ طي بيست و چهار ساعت گذشته آبروي عربستان سعودي را برده است.

به گزارش پايگاه اينترنتي الاتحاد پرس ، صبح هنگام رسانه ها اعلام کردند ايران ،عربستان سعودي را که بر حکم اعدام علامه شيخ نمر النمر تاکيد مي کند ، تهديد کرده و به رژيم سعودي در زمينه اجراي اين حکم هشدار داده است. پس از چند ساعت رسوايي ديگري رخ داد . در اين رسوايي که در رسانه ها منتشر يکي از شاهزاده هاي سعودي در حال قاچاق حجم زيادي از مواد مخدر در فروگاه بيروت بود بازداشت شده است. شب هنگام نيز خبر خونين نجران منتشر شد رسوايي که در آن عمليات تروريستي و انفجار در بين نمازگزاران مسجد نجران روي داد که بر اساس آمارهاي اوليه اين انفجار انتحاري به کشته شدن سه نفر و زخمي شدن دهها تن انجاميد.

در اين بيست و چهار ساعت رسوايي پس از رسوايي عربستان سعودي را فرا گرفت . اين در حالي است که تروريسمي را که خود رياض در منطقه پروش مي دهد و از آن حمايت مي کند دامن آن را فرا گرفته است زيرا مسجدي که شاهد انفجار انتحاري در بين نماز مغرب بود دومين مسجد طايفه اسماعيليه در منطقه است ، اين طايفه دو ميليون نفر جمعيت دارند.

از سوي ديگر گروه تروريستي داعش سابقا اعلام کرده بود که مسئوليت انفجار مساجد شيعيان در عربستان سعودي را به عهده مي گيرد و اين بدان معني است که رياض هم اکنون وارد فتنه بزرگ کشمکشهاي فرقه اي و طايفه اي شده است . مسئله اي که به بحراني تر شده اين کشمکش ها مي افزايد اين است که نظام سعودي همواره بر اجراي حکم اعدام شيح نمر النمر اصرار دارد.

زيرا دادگاه عالي عربستان سعودي تجديد نظر در زمينه حکم اعدام صادرشده را ضد شيخ نمر النمر - که در سال 2012 بازداشت شد - نپذيرفته است.

محمد النمر برادر شيخ نمر النمر گفت: حکم اعدام شيخ النمر در جلسه اي که هيچ گونه اطلاعي به وکلا و خانواده وي در زمينه تشکيل آن داده نشده بود تاييد شد و تنها راه اجرا نشدن اين حکم صدور عفو از سوي پادشاه سعودي در حق شيخ نمر النمر است.

از سوي ديگر تحليلگران سياسي سعودي هشدار دادند در صورت اجراي حکم اعدام شيخ نمر النمر احتمال دارد اعتراضات گسترده اي اين کشور را فرا بگيرد.

اين در حالي است که تاکنون بيست نفر از شيعيان منطقه قطيف در بازه زماني 2011 تا 2013 بر اثر فرقه گرايي کشته شدند . اعتراضات مردمي که نه تنها برگرفته از حکم اعدام شيخ النمر است ، بلکه خشم مردم ناشي از نقش نژادپرستانه رياض در سرکوب تظاهرات مردم بحرين و سرنوشت شيعيان زنداني بحريني نيز مي باشد.

تحليلگران مي گويند فرياد شيخ نمر النمر بالاتر از صداهاي ساير علماي شيعه در القطيف است وي از آل سعود انتقاد کرده و خواستار برگزاري انتخابات در اين کشور است و همواره با خشونت مخالف بوده و خواسته هاي خود را بطور مسالمت آميز مطرح کرده است.

از سوي ديگر حسين أمير عبد اللهيان معاون وزير خارجه ايران در يک مصاحبه تلويزيوني هشدار داد: اجراي حکم اعدام شيخ النمر پيامدهاي ناگواري براي عربستان سعودي خواهد داشت.

رسواي ديگر شامل اعلام رسمي نيروهاي امنيتي لبنان در زمينه بازداشت شاهزاده سعودي به اتهام قاچاق مواد مخدر در فروگاه بيروت بوده است.

يک منبع امنيتي لبناني در بيانيه رسمي اعلام کرد: فرودگاه بين المللي بيروت عبد المحسن بن وليد بن عبد العزيز شاهزاده سعودي را در حالي بازداشت کرده است که همراه خود قرصهاي مواد مخدر حمل و قاچاق مي کرده است .

رسانه ها اعلام کردند مقامات لبناني يک محموله قاچاق مواد مخدر به وزن دو تن را که در کارتونهايي در داخل هواپيماي اختصاصي اين شاهزاده جاسازي شده بود کشف و ضبط کردند .

در اين بيانيه آمده است :‌ نيروهاي امنيتي فرودگاه بيروت شاهزاده سعودي به نام عبد المحسن بن وليد بن عبد العزيز و چهار تبعه سعودي که همراه وي بودند را بازداشت کرده است. اين پنج نفر تلاش مي کردند حجم زيادي از قرصهاي مواد مخدر کپتاگون و کوکايين را قاچاق کنند. اين محموله قاچاق در کارتونهايي براي حمل به عربستان سعودي در هواپيماي اختصاصي اين شاهزاده سعودي جاسازي شده بود.

البته اين رسوايي که لکه ننگي بر رژيم سعودي است اما به اندازه رسواي تجاوز به يمن نيست زيرا آل سعود به مدت هشت ماه است که انواع جنايتها را در يمن مرتکب مي شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار