معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه از نجات جان 6 نفر از اهالی بخش فیروزآباد کرمانشاه که در محاصره سیل قرار گرفته بودند با کمک امدادگران این جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 29 October 2015
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه از نجات جان 6 نفر از اهالی بخش فیروزآباد کرمانشاه که در محاصره سیل قرار گرفته بودند با کمک امدادگران این جمعیت خبر داد.

جهانگیر پورحسن روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال وقوع بارش های شدید باران در اغلب نقاط استان و بخش فیروزآباد 6 نفر از عشایر این منطقه در محاصره سیل قرار گرفتند که بلافاصله پس از اطلاع رسانی نیروهای مردمی، سه تیم پنج نفره همراه با تجهیزات کامل برای امداد رسانی و انتقال افراد محاصره شده به مناطق امن اعزام شدند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر این افراد از محاصره سیل نجات یافته و به مناطق امن انتقال داده شدند.

پورحسن همچنین از اعزام 26 تیم عملیاتی به مناطق سیل زده استان خبر داد و گفت: این تیم ها بیشتر در مناطق ماهیدشت، فیروزآباد، کرمانشاه، سرپل ذهاب، گیلانغرب و اسلام آبادغرب که دچار آب گرفتگی معابر و اماکن مسکونی شده بودند اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی از بامداد روز گذشته تاکنون مشغول امدادرسانی به مناطق سیل زده هستند، افزود: تیم های امدادی همراه با خوردوهای کمک دار، تجهیزات تخلیه آب، امکانات عملیات در سیلاب و... در حال کمک رسانی به مردم هستند.

وی همچنین با اشاره با ورود سامانه بارشی قوی که از روز سه شنبه جو استان را تحت تاثیر قرار داده گفت: 70 تیم عملیاتی متشکل از 350 امدادگر آماده خدمات رسانی به مردم استان هستند.

پورحسن یادآور شد: 300 نجاتگر در شهرستان های استان و 10 تیم عملیاتی متشکل از 50 نجاتگر هم در مرکز استان حضور دارند.

متوسط بارندگی دو روز اخیر در استان کرمانشاه تاکنون به 80 میلیمتر رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار