رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه مطرح کرد:
رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه از حضور سه ملی پوش کرمانشاهی در مسابقات برون مرزی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 02 November 2015
رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه از حضور سه ملی پوش کرمانشاهی در مسابقات برون مرزی خبر داد.

الهام اکبری در گفتگو با تابناک کرمانشاه اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که با شروع سال تحصیلی  پیگیری شده، طرح استعدادیابی مدارس در رشته مینی گلف و وودبال برای سومین سال متوالی است.

وی افزود: زمین های پیش ساخته و مطابق با استاندارد روز دنیا به همراه تجهیزات رشته ورزشی مینی گلف در چندین مدرسه استان مستقر شده و مربی آموزش دیده و مجرب از طرف هیئت گلف  آموزش های لازم را ارائه می دهد.

رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه براینکه دانش آموزان رشته ی جدیدی را در زنگ ورزش تمرین می کنند، افرادی که مستعد پیشرفت در این رشته هستند شناسایی شده و دوره های تکمیلی را در مجموعه ورزشی کوثر می گذرانند.

اکبری در ادامه گفت: در بین این افراد رقابت های متعددی برگزار می شود و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: اتفاق خوبی که در رشته گلف رخ داده است مراجعه علاقمندان بسیاری برای آموزش این رشته است، و در حال حاضر ثبت نام از این افراد آغاز شده است.

اکبری افزود: پس از تکمیل ظرفیت دوره آموزش مقدماتی توسط مربی بین المللی که از طرف فدراسیون به کرمانشاه اعزام  می شود آغاز خواهد شد، و در پایان این دوره ها به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا می شود.

وی از توانایی های افراد در این رشته ورزشی ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به استعدادهای خوبی که در استان کرمانشاه وجود دارد بتوانیم عناوین مختلفی را در مسابقات کشوری و برون مرزی کسب کنیم.

آموزش گلف در سطح ادارات استان

رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه از آموزش رشته ورزشی گلف در سطح ادارات استان خبر داد و عنوان کرد: قرار است با تربیت بدنی ادارات رایزنی هایی داشته باشیم و در صورت موافقت، آموزش های مقدماتی را برگزار کنیم، چراکه کارکنان بسیاری از ادارات، برای یادگیری این رشته به هیئت گلف مراجعه نموده اند.

اکبری افزود: از آنجا که برخی از ادارات زمین چمن دارند، می توانند بعنوان زمین تمرینی در اختیار ما قرار داده و امیدوارم شاهد برگزاری لیگ استانی ادارات باشیم.

وی در خصوص امکانات و تجهیزات موردنیاز این رشته اظهار داشت: متاسفانه زیرساخت های لازم را برای ورزش گلف نداریم اما زمینی در دهکده المپیک وجود دارد که مسئولان قول همکاری داده و درصورت تامین اعتبار، می تواند بعنوان زمین تمرینی برای ضربه های بلند گلف درنظر گرفته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار