مدیر کمیسیون‌های ماده صد و نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری مشهد گفت: تخلفات ساختمانی در مشهد از ابتدای امسال بیش از 50 درصد کاهش داشته‌است.
کد خبر: ۱۲۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 03 November 2015
احمد الاجه گردی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: موضوع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در کمیسیون ماده 100 در حال پیگیری است.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که حوزه ساخت‌وساز چند بُعد دارد و ما نیز سعی داریم در کنار بخش نظارت از روش‌های نظارتی غیرمستقیم نیز استفاده کنیم تا تخلفات ساختمانی به حداقل کاهش یابد.

الاجه‌گردی بیان کرد: امیدواریم با نظارت بتوانیم تخلف‌ها را در شهر به‌ویژه حاشیه شهر به حداقل برسانیم که البته این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتر است و در همین راستا برای اطلاع‌رسانی به‌صورت سالانه 100 میلیون تومان در نظر گرفته‌ایم.

مدیر کمیسیون‌های ماده 100 و نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری مشهد تصریح کرد: سعی و تلاش بر این بوده تا ماده 100 شهرداری مشهد به بهترین شیوه استفاده شود و بتوانیم آن را به جایگاه اصلی هدایت کنیم.

الاجه‌گردی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما شاهد کاهش تخلفات ساختمانی نیز بوده‌ایم به‌طوری‌ که در بحث طبقه مازاد 42 درصد، پیش روی 56 درصد، 48 عقب‌نشینی، تبدیل پیلوت 58 درصد و کسری پارکینگ با 75 درصد کاهش مواجه بوده‌است.

مدیریت کمیسیون‌های ماده 100 و نظارت بر ساخت‌ و سازهای شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما توانمندسازی بیشتر ساختار بوده و امیدوارم بتوانیم کل ساختار را الکترونیکی کنیم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار