فرمانده نیروی انتظامی استان یزد، از افزایش 86 درصدی کشفیات انواع موادمخدر از سوی ماموران پلیس این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد .
کد خبر: ۱۲۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 03 November 2015

به گزارش تابناک یزد،ایرج کاکاوند در صبحگاه عمومی پلیس استان یزد گفت: کشفیات اخیر با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان و همچنین ایستگاه بازرسی شهید مدنی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس یزد است با اشاره به دستگیری تعداد زیادی از سرکردگان و عوامل اصلی قاچاق موادمخدر یادآور شد: مبارزه با واردکنندگان موادافیونی و سوداگران مرگ در دستور کار پلیس استان یزد است.
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اشاره به فرارسیدن 13 آبان افزود: شهدا یادآور ایثار و فداکاری هستند که با اشرار و مفسدان جنگیدند و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.
کاکاوند ادامه داد: خون شهید به تاریخ رنگ و بویی الهی بخشیده و شهید همچون گوهری درخشان بر صفحه تاریخ ماندگار و حماسه و رشادتهایش بهترین خاطره ها خواهد بود.
وی تصریح کرد: مومن و مجاهد راه خدا هر لحظه عمرش برای خداست و بسته شدن دفتر زندگی اش نیز، برای خدا و در راه رضایت پروردگار است.
فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با قدردانی از زحمات تمامی کارکنان پلیس استان در راستای برقراری نظم و امنیت مطلوب مراسمات ماه محرم افزود: تلاش و زحمات شبانه روزی ماموران پلیس استان، امنیت مطلوب شهروندان را در
برگزاری همه مراسم ها رقم زد.
استان یزد در مسیر جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور قرار دارد از این رو ترانزیت مواد مخدر از این جاده بالا بوده و کشفیات این مواد نیز افزایش یافته است.
به تازگی نیز فرمانده انتظامی یزد از کشف سه تن تریاک و هروئین در دو عملیات همزمان ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان خبر داده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار